Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2006 13:11 - Тъжна гледка
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2320 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 26.12.2006 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една от най-тъжните гледки на света е пияна жена. Още по-тъжна от най-тъжната гледка в този контекст е пияна жена, която се опитва да скрие възрастта си. Простете ми за трагикомичния поглед към този проблем, но така ги усещам нещата ... Пред очите ми е не една такава жена, за съжаление ... и наскоро усетих, че нещата не се оправят с времето, ами се задълбочават. Т.е. колко по-възрастна става жената, толкова по-младежки и предизвикателно иска да се облича. Резултатът е следният: -         Черна къса и тясна рокля, върху вече съвсем немладо тяло, което е простимо, но вече съвсем немладо тяло с видни закръглености,  ... е тъжно /закръгленостите, разбира се, не са тъжни сами по себе си, но навирането им в очите в конфигурация от сорта: тяло с три цици е доста тъжничко/. -         Добре оформено, макар и немладо тяло, но пъхнато в бели ботушки на дупки, и бели панталонки на дупки и прозрачна феерична блузка без дупки. Всичко това е почти приемливо, ако дамата не е със завидно замяна глава, говори на висок глас и преследва ... някои мъже. -         Третия вариант, който съм срещала не е пияна жена, но е към 50 годишна жена с разкроена дънкова поличка около педя над коленете явяваща се в този вид на работа като е ....  с висок пост в йерархията на фирмата. Тъжно, тъжно, та тъжно. Защото си говоря с мъжете и виждам какъв ефект произвеждат върху тях тези създания. Да не говорим за чертите на характерите им, които могат да се предугадят дори само по облеклото им. Искате ли да чуете някои от определенията давани за тях? Най-често срещания епитет е „тъпо парче”, понякога „парче” се заменя с един женски полов орган и се гарнира със „заспала”, следващия по честота е „пожар”. На едно от последните празнувания, в което участвахме заедно с гореописаните личности мъжете около мен се канеха да звънят на пожарната, а един от тях беше минал в дълбока нелегалност, защото беше упорито преследван ... Трябва да призная, все пак, че питая известно уважение към дамата в бяло, не само защото като е трезвена не е лош човек, а и една вечер преди години ми достави голямо удоволствие, което не мога да забравя. Бяхме в командировка аз, тя, и двама колеги от фирмата, единия от които изобщо не уважавах тогава, а другия, все още, уважавам много, но като се напие гледам да съм далеч. Първите няколко дни от командировката бяха що-годе добре, но едната вечер мъжете много ни тормозиха, защото се бяха напили и им се купонясваше, а на нас ни се спеше и ги молихме да се приберем, а те, не, и не. Следващата вечер обещаваше да тръгне по същата схема и въпросната дама в бяло, която тогава не беше в бяло, но това не е от съществено значение за разказа ... реши да успокои положението /поне за себе си/ като удари няколко питиета и тя барабар с мъжете. Аз пих умерено и имах удоволствието да наблюдавам колко по-агресивна излезе тя в нетрезво състояние в сравнение с мъжете в същото такова нетрезво състояние. Започна да говори на висок глас, да се шегува и да се смее шумно, шегите и добиха пиперлив характер, хората от съседните маси, започнаха да ни гледат странно, а отгоре на всичко с нас имаше и едни клиенти.  Не мога да ви опиша колко се хилих вътрешно докато я наблюдавах как заяжда първо единия мъж, после другия мъж, при положение, че същите тези двама ме бяха тормозили предишната вечер да „купонясваме” (принципно не, че съм против купонясването, но обичам да го правя с хора подбрани от мен самата, а не случайни жертви на бизнес пътувания). Почувствах се напълно отмъстена! :)  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wildroses - Може би ако се погледнат отстрани,
26.12.2006 13:58
биха променили някои неща :)

П.П. Но пък краят на поста ти е весел :)))
цитирай
2. sad - Аз зат'ва..
26.12.2006 21:37
..съм спрял сякви волни или неволни форми на забавление с колеги :)
цитирай
3. sunflower - Отстрани?
26.12.2006 21:39
Едва ли. Те си живеят в техния си свят и сигурно си се харесват - не биха и допуснали, че някой може да не ги харесва. Всъщност в определени среди сигурно и вървят, защо иначе ще залагат на този имидж. :)

Слава Богу, не ми се налага да ги срещам често. :)
цитирай
4. sunflower - Ти пък, Sad ...
26.12.2006 21:40
... и нито една по-засукана колежка ли няма наоколо? :))))
цитирай
5. sad - Ем, няма..
26.12.2006 21:54
..или са няк'ви вълци или са омъжени (т.е. не стават) :р
цитирай
6. bambola - хубав пост Съни
26.12.2006 22:58


Малко самоирония. http://www.youtube.com/watch?v=rPRUWnKt4PU

За всички жени,и за тези които пишеш,за които ми е малко мъчно.
Да порастваме с достойнство. :))

цитирай
7. sunflower - Хаха ...
26.12.2006 23:12
Клипчето е супер :)))

Иначе, да, за малко достойнство ставаше дума. :)
цитирай
8. svoboden - Защо гледате другите
27.12.2006 00:30
Извинете, но всеки взима сам решения, нали затова сме пълнолетни. Не може за някои неща да е нормално, а за други да критикуваме. Просто си се веселете и толкоз. Не виждам къде е проблема.
цитирай
9. sunflower - Не съм критикувала ...
27.12.2006 00:42
... споделих, че ми е тъжно като гледам такива гледки ... не ангажирам други с моето мнение. :)
Иначе, съм си се повеселила добре, не се притеснявайте за мен :)))
цитирай
10. анонимен - Ми хайде де
27.12.2006 13:36
Ха така, може само малко да те е настъпила по мазола а?
А до пиянщините както за жените, така и за мъжете е тъжна гледка, когато са се усвинили.:-))
Весели празници :-P
цитирай
11. etty - аз пък..
28.12.2006 01:26
...все си мисля че такива "тигрици" ги гони синдрома на ХНЕБ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613059
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930