Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2006 10:59 - Загубени вещи след запой
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1789 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 26.11.2006 15:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След историческото посещение с готвене и напиване на нашия приятел Сергей, за което писах вече тук, се случиха определени събития, които не мога да се сдържа да не разкажа. В предишния пост споменах, че той много държеше да вземе две фланелки на Англия от моя мъж, за да се изфука пред колегите, но не споменах, че си избра няколко диска от колекцията на мъжа ми и една книга. Дисковете не знам кои са, едва ли са нещо, което бих слушала аз, че моя мъж и приятелите му признават само групи от рода на Slayer, Celtic Frost, Death, Kreator, Venom и тем подобни ужасии, крайно неподходящи за женски уши (да ме извиняват тук присъстващите метълки). /Въпреки, че популярнoстта на този вид музика значително намаля, верните фенове са си верни фенове ... цяло щастие за мен е, че се харесват и Ozzy Ozborne и Dream Theatre, например, които с удоволствие мога да слушам и аз./ Но книгата много добре знам коя беше, защото си я обичам много: „Готварска книга на Леля Ог – Ценен и поучителен алманах с информация, съдържащ Поразителни Рецепти от Света на Диска на Тери Пратчет”. Когато аз самата четох книгата заподозрях, че рецептите са годни за използване, но не посмях да пробвам някоя. Серги взе книгата с намерението да я чете и като специалист да изпробва една рецепта. Познайте обаче два дни след посещението му какво разбрах – той бил загубил и книгата и дисковете на път към къщи. Щях да умра, въпреки, че заподозрях, че вещите може да са забравени в колата на някой приятел, същата вечер май и таксита бяха ползвали, така че ... имаше голяма опасност да се окажа лишена от една от любимите си книги. Отгоре на всичко, когато му се обадих по някое време по някакъв страничен въпрос той сам си призна как много се бил напил, не знаел защо взел фланелките, сега бил ги изпрал/изгладил и щял да ги върне на мъж ми веднага щом може, а за дисковете и книгата мнооого се извинявал, но ги загубил. Какво да го правя ... опростих му греховете по телефона, но когато той предложи да мине през нас, за да вземе едни други дискове, които бях обещала да му направя категорично отказах, не само дисковете не бяха готови, но и присъствието му в къщата толкова скоро и без защитата на мъжа ми беше крайно нежелателно, дори и да беше трезвен. В онази вечер май бяха ходили и в репетиционната на една местна банда да посвирят. Моя мъж е свирил на бас кирата и барабани на младини ... т.е. в тийнеджърските си години, а Серги също е много добър китарист, но солата му понякога минават границата на поносимост към дължина. Изкефили се бяха много де, че и двамата отдавна не бяха свирили и не знаеха дали работата в строителството не им е загрубила ръцете твърде много. Историята продължава така: помолих мъжа ми да пита другото момче, с което бяха обикаляли тогава дали книгата и дисковете не са в неговата кола и две седмици след онази вечер той ми каза, че го питал, но в колата му нямало нищо. Остана ми една последна надежда – въпросното момче има .... или по-скоро баща му има две коли и те непрекъснато си ги сменят, та тайничко се надявах още, че всичко може да е всъщност в другата кола. ОХ, за щастие се оказах права, преди няколко дни, моя мъж се прибира с книгата и дисковете и с много поздрави от бащата на онова момче, който твърдял, че изпробвал две рецепти от книгата даже, и станали добре. Това не съм сигурна дали е вярно, но днес най-накрая смятам сама да си изпробвам някоя от рецептите ... от най-простите, че за някои със сигурност няма да намеря подправките тук ... ще трябва да изчакам до догодина, когата ЕС може да допринесе за обогатяване на пазара ни с екзотични подправки.   За сведение само ще изброя някои от имената на рецептите в книгата:   - Удивителни ястие с целина - Първична супа - Хляб и вода (любезно предоставена от Лорд Ветинари, Патриций на Анк-Морпорк) - Уригиналното клачианско къри на г-жа Колън /няма правописна грешка в първата дума/ - Картофени кюфтенца по Ринсуидски - Ибъна треска - Прасколеден пай на г-жа Уитлоу за втвърдяване на артериите - Ясновидският бъркоч на г-жа Гогол - ССПГ Диблъровите наденички в симидено лепче - Сандвич с крачета - Неповторимият плодов пай на Скапания тъпанар Джонсън - Съвсем невинната овесена каша на леля Ог със съвършено безобидна медена заливка, която не би трябвало да предизвиква усмивка у ничия съпруга - Хапчета от сушени жаби - Лепкави карамелизирани плъхчета на клечка ... и т.н.   Мисля да изпробвам картофените кюфтенца, въпреки, че горните заглавия за значително по-плашещи от списъка с продуктите необходими за приготвянето им.   А ако някой, все още, не знае какво е това „Света на Диска” може да се информира от тук.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jiva - ха ха :))))
26.11.2006 12:49
Много яки , ще си я купя..и без това отдавна не съм се срещала с господина Пратчет.....а трябва!!!:)))))))
цитирай
2. iana - Посланието на леля ОГ
26.11.2006 15:10
"Казват, че пътят към сърцето на мъжа минава през стомаха му, което само иде да покаже, че и с анатомията са толкова зле, колкото и с всичко останало, освен ако с казаното всъщност не ви дават инструкции как да го наръгате, в който случай по-добрият начин е под ребрата и право нагоре. Както и да е, не живеем в идеален свят и е предвидливо и полезно за младите жени да станат вещи в онези изкуства, които ще възпрат слабохарактерните мъже от забежки. Да се научат да готвят също е от полза."
цитирай
3. bambola - :)))
26.11.2006 15:23
Препоръчвам " Ако искаш да си легнеш с мен...сготви ми" от Антъни Канела, рецептите са италиански, но смехът и не само, е истински.

цитирай
4. анонимен - ДеКуин:..
26.11.2006 18:55
Тъкмо и мен ми стана жал за дисковете/Death, Slayer и Kreator си ги обичам:)/.., че по готвенето ме няма много, но пък добре, че са се отзовали обратно на място в пълен състав ;)

Между другото, лепкавите плъхчета звучат интересно.. Сетне нали ще споделиш дали сте се разминали по живо, по здраво със сравнително по-безобидните кюФтенца /предвид останалите специалитети/ ?;р
цитирай
5. анонимен - Постингите ти ми напомнят за куфар ...
26.11.2006 20:40
Постингите ти ми напомнят за куфар без дръжки- за нищо не стават, но ти е жал да ги хвърлиш.
Можеш ли изобщо да мислиш за друго, освен за готварски рецепти, американски простотии и блажна самодостатъчност?
цитирай
6. sunflower - Оооо, колко си любезно ...
26.11.2006 21:08
... бедно създание, заблудено, че е лишено от любов!
Надявам се, че за последен път си пъхаш носа в куфара ми тогава .... защото ако горното е единственото, което виждаш у мен, силно се надявам никога повече да не проявиш интерес! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611234
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930