Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2006 13:56 - Ърбън пейзажи една идея преди началото на зимата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2030 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 22.11.2006 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Знам, че за широката публика може да изглеждам малко отнесена и плуваща в розови облаци и затова днес реших да и обърна внимание (на широката публика, ..... която до голяма степен предпочитам пред някакъв свит и направо стегнат кръг от хора събрани по някакви общи белези), че забелязвам и някои по-тъмни страни от битието на обикновения българин. Направих няколко снимки за петнайсетината минутки, в които се разхождах на обяд до мама с цел задоволяване на телесните ми нужди от хранителни вещества. Е, да започнем от милата родна картинка от задната страна на един типичен блок в квартала на мама:  image   Малко по-нататък, в едно от малкoтo петна в квартала застроени с къщи забелязах тази оригинална идея да се построи дървена барака върху бетонния гараж с неизвестна цел, и дупката в другия гараж, която може да има интересна предистория, но аз и нея не знам.  image   Още по-нататък наблюдавах тази кръгла постройка, която се намира недалеч от един завод и вероятно по някакви подземни канали е свързана с него или поне с отпадните му води, но точна информация за това пак не ми е достъпна. Боже, колко неща не знам!!! Тук ми харесаха само графитите и странното малко дръвче вляво.  image   Тук може да се види едно симпатично растение, което интересно как все още не е изсъхнало от студовете ...  image   А тук може да се наблюдават резултатите от присъствието на човека недалеч от въпросното растение.  image По-долу присъствието на човека и неговата обувка е пак съвсем осезателно и за съжаление не особено естетично, но ... кой ни пита.  
image

image   И за да не изпадаме в съвсем мрачни настроения пък сега, забележете това храстче как половината му клони са сухи, другите са с червени листа, а едни трети със зелени!!! Абе как са запазили този свеж зелен цвят, се питам!!! Щеше ми се да мога да говоря на езика на храстчетата, че годинките ми напредват и с идването на зимата, очаквам и аз известно почервеняване, изсъхване и окапване на листата ми.

image

Накрая, я какво направих без да искам:

image

Оригинала е това:

image
:)

P.S. В заглавието на поста се казва "преди началото на зимата", защото някои от горните картини не се забелязват като избуи тревата или падне снега - сега е подходящото време да бъдат наблюдавани в целия им блясък. :)


Тагове:   Началото,   Ърбън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andreytcho - тъкмо си мислех как това виолетово е като негатив
22.11.2006 14:40
:)
цитирай
2. анонимен - Сигурно ще си помислиш ...
22.11.2006 16:53
че съм откачена ...обаче нищо не ме очарова толкова колкото обикновените ежедневни картини , тези с които сме свикнали всеки ден и не ги забелязваме...Ето - ти сигурно тези неща си ги подминавала всеки ден .но днес си решила да им обърнеш внимание и са ти се сторили ..де смешни ,де плачевни ,де типично български ...анти розови ...но на мен ми харесват...Особено тая снимка с гаражите ...направо е произведение на изкуството...:D..Еми много ми харесват ...
Bec
цитирай
3. sunflower - :)
22.11.2006 17:24
И аз обичам обикновени ежедневни картини и ги забелязвам, и се радвам като някой друг ги забелязва.
Това е живота, в крайна сметка ... въпреки, че една приятелка казваше "как да говорим на децата си за красота като всеки ден излизайки от блока виждат само сивота и камъни и боклуци" .... :(
цитирай
4. pti - ЗА ДУПКАТА 8)
22.11.2006 17:50
Много ми напомня онази реклама, дето искаш да покажеш колата си на света :))))))))

как беше ..... когато не искаш да скриеш добрата идея
цитирай
5. roc3n - начи,
22.11.2006 18:50
като прочетох "...кво направих без да искам" и като мернах бегло снимката отдолу си помислих, е не, слънчогледа тоя път я втаса, глей с кви пришълци се е сблъскала, ама така е като се вреш из разни обезлюдени местности, брр!после ме заля вълна на облекчение, плюх си в пазвата и реших да споделя.
цитирай
6. sunflower - Глей ся ...
22.11.2006 21:32
... около селото на баща ми има едни могили с много съмнителен неизвестен произход, а съвсем близо до селото на майка ми са били забелязвани и фотографирани НЛО-та (да не се бърка с извънземни, а да си има предвид, че това са едни прости неидентифицирани летящи обекти ... проблема е само с идентификацията). Засега на мястото, на което живея други странни обекти освен мен не са забелязвани, така че не виждам от какво да се страхувам да обикалям обезлюдени местности. Да не забравяме и, че страха е първата крачка към тъмната страна, .... ако се вярва на Йода. :))))
цитирай
7. mopse - браво!
22.11.2006 21:54
много добри попадения имаш! аз като хвана фотоапарат съм като луд с къртечница! Обожавам да снимам, ама за съжаление го правя рядко! Наистина тайнта на добрата тема е да покажеш видимите/невидими неща! Поздрави!
цитирай
8. roc3n - йодът
22.11.2006 23:44
мноу странно име.
цитирай
9. sineater - красота
23.11.2006 02:00
с листа и обувка
цитирай
10. sineater - ей тая дупка до гаража направо
23.11.2006 02:01
искам да я оближа, честно

и да потъна в нея. копирам си снимките, против?
цитирай
11. sunflower - Копирай, копирай ...
23.11.2006 06:09
... автора великодушно разрешава ... засега. При втори случай обаче, ще ти струва едно питие :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609951
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930