Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2006 14:12 - Mалък семеен скандал
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3546 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2006 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не съм пригодна за брак. Брак в смисъл семейство. Или поне, не класическо такова. Не съм виновна аз – майка ми и баща ми са виновни, че съм се родила не само в декември, но и на 21, което ще рече рожденно число 3 (виж поста на candysays) и вчера научих, че то засилва личностните характеристики на зодията ми. Без да помня наизуст какви са тези характеристики според автиоритети по астрология и нумерология мога да кажа за себе си, че любовта ми към пътешествията, болезненото ми чувство за независимост, непрекъснатото търсене на истината и разпиляния ми и вятърничав характер не допринасят по никакъв начин за съвместно съжителство с някой. Тези мисли ми се въртяха в главата още вчера през деня и тъкмо се чудех дали да поздравя мъжа ми за търпението му към мен или себе си за усилията положени за това, все пак, да съществува съжителстово ни .... когато стана скандала. Ето какво се случи: Прибирам се аз кротко след работа, поизмръзнала, но щастлива, че работния ден е свършил и ще мога след като поразчистя и оставя рибата да се размрази, да си посърфирам из нета и ..... какво да видя! Точно, когато съм си пред нас, пред мен спира една кола, от която се изсипват четирима души и на въпроса ми накъде са тръгнали ми заявяват: „У вас! А ти накъде си?” Ако бях уведомена предварително за гостуването им може би щях да оценя чувството им за хумор и да се посмея, но ... не би. Само се вбесих. Намирайки благоверния си съпруг ухилен, на някой и друг джин, боядисващ с латекс стената в банята, а котето изкъпано от него, но прегладняло, защото от два дни няма храна и няма кой друг да му купи освен аз .... просто полудях. Изсъсках му само  .... на мъж ми, не на котето, че е трябвало да ме предупреди, че не е на работа и се хвърлих на чешмата да мия чинии. Демонстративно им отказах да пия с тях, но за да не е съвсем конфузно им сложих някое и друго мезе. След като ходих за храна на котето, просто се затворих в спалнята с една книга внушавайки телепатично на любимия си, че трябва да се отърве от гостите си възможно най-скоро, защото лошо му се пише. Не знам дали ми прочете мисълта или видя изпепеляващите погледи, които му хвърлих, или пък се сети как преди около две години много ясно му бях заявила, че не понасям да се прибера в къщи и да намеря тълпа пияници .... без да съм предупредена  /като съм предупредена пак съм подразнена, но поне не съм чак толкоз бясна и мога да демонстрирам малко по-любезно държане/, но сравнитело бързо ги изпрати и реши да поостане малко вкъщи след тях ... не, че по-късно не излезе пак, но поне остана за скандала, който му вдигнах. Понякога си мисля, че ме е разбрал по погледа какво искам да му кажа и не е нужно да се обяснявам повече, но за да избегна такива ситуации в бъдеще ... просто реших да му изясня пак всички точки, които трябва да се спазват, за да е сполучливо съжителството ни. Подчертах му, че условието един човек да има свободата да прави каквото си иска е да не пречи на другите. А неговите гости ми пречат, когато не съм предупредена. Не пожела да ме разбере, каза, че това трябвало да важи и за обратния случай, т.е. аз на него да не преча. Ха, в първия момент не можах да намеря аргумент и изтъкнах количественото превъзходство – ние с детето сме две, а той е един – той пречи на двама в случая, защото пияниците пушат и ми тровят и детето .... И така протече скандалчето ... не се признава за виновен и това е, но аз не придирям, важно е да заявя ... или съответно да припомня  какво искам и да следя после дали го изпълнява. Ако не го изпълнява ... хм, този път го заплаших, че просто ще вдигна скандала на гостите и ще ги изгоня без да ми мигне окото ..... е, знае, че няма да го направя, но някои заявления се правят само, за да подчертаят важността на казаното, не за друго. Ако трябва да съм честна, при условие, че сме такива чешити и двамата, наистина е голям успех, че живеем заедно вече около 7 години. Днес се сетих, че майка му е мойта зодия и също толкова непригодна за семеен живот, колкото аз и сигурно това е огромното предимство, което той имаше пред другите мъже, които съм срещала – просто вече беше живял с човек подобен на мен. Боже, благодаря ти, че си го създал по този начин и  ми го изпрати, че ...  вероятността да има друг като него, който да е що-годе пригоден за мен е   .... малка. :)    


Тагове:   скандал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu -
14.11.2006 14:24
ХЕХЕХЕ
Ако аз го направя това на моята съпруга сигурно ще спа пред вратата.
цитирай
2. sunflower - :))))
14.11.2006 14:34
Знам, че съм търпелива ... но и той е търпелив за някои мои особености ...
и все пак, всяко търпение си има граници. :)
цитирай
3. dosheva - хахахахахаха
14.11.2006 14:35
аве, да ти кажа честно - като го разказваш и ми се струва доста жестокичко, но...като чух коментара на Килу и се взех, че се поставих в същата ситуация. Кофти си е. Дано да те е разрал и да не забрави следващия път. :):):):):) Важното е, че си го цениш. :):):)
цитирай
4. tin4e - :)))))))
14.11.2006 14:39
трябва им възпитание

на мен се опитаха да внушат , че когато примерно реша да му дам кредитна карта , да я оставя в портфейла му , а не на бюрото до него

и когато я забрави се разврихри един спор , кой крив , кой прав :)))))

аз победих :)))) , той се призна за виновен :P
цитирай
5. mary - Браво
14.11.2006 14:43
е това е истински стрелец. Не трябва да се посрамва зодията. А между другото той е.....?
цитирай
6. sunflower - :)
14.11.2006 14:50
Той е Близнаци.
И хич не е жестоко - аз все пак съм на години вече и обичам да ми е тихичко и спокойно в къщи - да си пият по кръчмите, и да ме оставят да си правя аз каквото си искам в къщи. :)
цитирай
7. andreytcho - аз неженения :) се позабавлявах
14.11.2006 14:56
на писаното до тук. И само си правя извода че не съм готов за някой да ми държи сметка за каквото и да е, уча се от вас та като дойде време да си купувам робиня да знам каква да си я поръчам :))))
П.С Филипинките били добра стока
цитирай
8. анонимен - Андрейчо, гледай им зъбите
14.11.2006 15:05
защото това жената доста иамамно създание по природа :-D

Разминавания винаги има, важното е да има толерантност и да не си мислим, че като си признаем, че не сме прави, сме смотани :-)

Поздрави
цитирай
9. sunflower - Zlika :))))
14.11.2006 15:07
много готин си станал напоследък, бре!!!!
Ама и аз като теб, реших да разваля малко имиджа на усмихнато и слънчево цвете и да си покажа зъбките :))))))
цитирай
10. killu -
14.11.2006 15:17
Винаги съм смятал, че зодия стрелец са кротки същества. Явно обаче нещо мирогледа ми е развален.

:))))
цитирай
11. анонимен - blabla
14.11.2006 15:38
Streltsite sme krotki, no dokato ne ni nastapish. Poniakoga stavame mnooooogo agresivni!
цитирай
12. анонимен - e to s wsi4ki taka
14.11.2006 15:47
daze i ribkite kato gi nastypish stawat akuli i piranii
цитирай
13. velvet - Уф, то тук
14.11.2006 16:13
трябва записки да си водя :)))))))))) Такова чудо при нас неможе да стане, че май аз ще спя пред вратата ;)
цитирай
14. ssslavy - еййй верно ли бе
14.11.2006 16:18
и аз съм на 21 декември. Бравос мацка! Аз се чудя що толкова ми допадат постингите ти, па то кво било... едни и същи факсове ме получили в родилното:)
Стига да ги взимаме на сериозно тия работи с планетарните енергии естествено:)
А иначе - права си да се ядосаш, ама аз на твое място гледам да си пречупя гнева и да извлеча максимална полза то положението - демек, гмуркам се в партито. Гледам по късничко да се разбера с жената, когато емоцията е отминала вече, щото иначе стават безмислени караници.
Не забравяй, че понякога хората като се чувсват виновни или засрамени реагират с гняв и скандали, щото е по лесно:)
Поне аз съм така:)))
цитирай
15. killu -
14.11.2006 16:35
E какво се хванахте за репликат с вратата може и на терасата :)))))))))))))


-----------------------------------------------------------
by kill_u
цитирай
16. churchoftheseven - Трябва до откриеш
14.11.2006 17:06
Единствения и Върховен Дух, сестро. Дерзай. Успокоението идва към теб.
цитирай
17. sunflower - :)
14.11.2006 17:13
Ssslavy, и аз усетих, че има нещо общо между нас. :))))
Умея да си надушвам себеподобните :)))

Иначе, не се ядосах твърде много вчера, и преди време наистина сядах на масата и се опитвах да извлека максимална полза - можех да го направя пак, но се опасявам да не им стане навик през зимните месеци и затова .... реших да се разберем своевременно ... в крайнa сметка, не става въпрос изобщо никой да не идва в къщи, а аз да съм предупредена навреме. Ама като знам какви празници се задават в следващите месеци, сбирките без повод мисля, че е по-добре да се избегнат. :)
цитирай
18. piccola - Огнена,
14.11.2006 19:34
човека Близнаци...те са обратното на стрелеца....
хммм....интересно е!

много кротко си постъпила...улегваш душата!да знаш!
цитирай
19. jokera - Това че пича е
14.11.2006 19:35
зодия близнаци обяснява всичко. Ние просто сме си такива. Сутринта от леглото е станал готиния близнак. Пиел си е кафето и си е мислил;"мамка му какво да направя за да докажа на любимата че я обичам? Ще взема да боядисам тавана на бянятя.Милата ме беше помолила преди 4 месеца.Или преди 8, но то това няма значение.
А после, после някой трябвя да оцени труда ни и преди да го е направила любимата защо да не се похвалим на 3ма, 4ма приятели! :)))))))
Не му се сърди сестро. Той утре ще е забравил и ще те обича пак! :)))
цитирай
20. sunflower - :)
14.11.2006 20:02
Piccola, дори и Стрелеца уляга накрая ... малко! :))))

Joker, братко, много си прав, да знаеш!!! Той много мрази да е сам по принцип, а още по-малко да работи сам - така че, или вика подкрепления или направо нарежда на някой да му я свърши. Справя се успешно, защото сам той много услуги върши, и е добра душа, и приятелите му го обичат ... и му помагат. :)))
цитирай
21. анонимен - ...
14.11.2006 21:40
neshto nerazbiram...zashto e vsi4ko tova...
zashto za neshto tolkova malko ti izstrelia cial palnitel...
i mnogo dobre znaeshe kakvo si nacelila...ne vijdam zashto
se pritesniavash sled kato ti darjish vsi4ko v racete si...
цитирай
22. sunflower - Не се притеснявам ...
14.11.2006 21:50
... беше дребна житейска ситуация, която отстрани изглежда смешна ... и днес се посмях над себе си публично ... какво толкова ... наистина нищо не е станало .... :)
Е, може би малко преиграх ... съзнателно.:( Женски номера с цел осигуряване на бъдещо спокойствие.
цитирай
23. анонимен - ...
14.11.2006 22:00
ei taka te iskam..
i ne zabraviai 4e bliznacite se rajdame s halka na nosa...
цитирай
24. sunflower - Хаха ...
14.11.2006 22:12
... това за халката не го бях чувала. Но така трябва да е ... с всичките ми извинения към мъжете тук ... просто не бих понесла някой мъж да се опитва мен да ме води за носа.
Откакто баща ми се опитваше навремето ... съм развила някаква непоносимост към ... това. :)
цитирай
25. анонимен - ...
14.11.2006 22:19
opa... ia vij ti ... predizvikatelstvo li e tova...
цитирай
26. bambola - хахахахха,
14.11.2006 22:26
майка ми е на 21 декември, тоест, ни се води ни се кара.:))
Аз пак сам близнак и това за халките не го разбрах, белег обаче си имам:)
И скандалчето скромно, за тренинг, не че щее за последно:))
цитирай
27. sunflower - :)))))
14.11.2006 22:27
Не го бях замислила като такова, анонимен, но .... отдавна търся този, който ...... ще успее да ме "покори" ... един вид, ... които ще успее да ме накара да му се "поклоня до земята" и да го слушам ... до сега не съм го срещнала :))))))
цитирай
28. bambola - vnimavai kakvo si piskvash :)
14.11.2006 22:28
ama mnogoooooooooooo
цитирай
29. sunflower - Бамболаааа :)))))
14.11.2006 22:30
виж как се повтарят повечето зодии в живота на хората ...
а за пожелаването ... опс, забравих, че трябва да внимавам :))))))
цитирай
30. анонимен - ...
14.11.2006 23:04
a a...ne ti , a toi... da ti se pokloni do zemiata...
цитирай
31. sunflower - Хахаха
14.11.2006 23:09
е, днес ме развесели съвсем :))))))
Хайде, да си стиснем ръцете на:
аз му се покланям и той ми се покланя и след това се прегръщаме и се целуваме и .... тези три неща :))))))
цитирай
32. анонимен - ...
14.11.2006 23:30
OK veselba i stiskane ...
................................
ama neshto mai ti se gubi...
цитирай
33. sunflower - Хм, нещо ...
14.11.2006 23:33
... почваш да се закачаш с мен. :)
Какво мислиш, че ми се губи? :)))))
Не знам дали ще дочакам отговора ти тази вечер, обаче, че ми се спинка ... лека нощ и приятни ... много приятни сънища ти желая. :)
цитирай
34. анонимен - ...
14.11.2006 23:42
ne ne zaka4ka ....
prosto mi e priatno s teb...
slanceto ni 4aka utre..
цитирай
35. josiph - Каквото повикало, това се обадило.
15.11.2006 05:02
Оказва се, че Сълнчевото цвете търпяло дълго, не се решавало и накрая се престрашило да си потърси, каквото му трябвало. Това беше зов за осъзната помощ Надявам се че тя да се успокои след обещанието. На какво ли не са способни хората, щом живота ги притисне?! Дори писатели стават.




цитирай
36. sunflower - Josiph,
15.11.2006 09:07
Първо няма такова нещо като "търпяло и не се решавало" - аз търпя само когато искам да търпя и решителността не ми е проблем.
Зов за помощ никога не съм отправяла ... тук поне - тук само се забавлявам.
Животът пък никого не притиска, та камо ли мен - обикновено хората ги притискат собствените им представи за живота, но ... аз не съм от тези хора.
А за писател ... кой ти говори за писатели ... аз съм обикновен блогър, запомни това и следващия път мисли преди да се включваш с неадекватни коментари, защото мога и да не съм толкоз мека.
цитирай
37. анонимен - Няма следствие без причина!
15.11.2006 14:34
Когато някой излиза по ношница, то трябва да има причина. Когато някой разказва неша, които вие написхте, тогава също има причина. Когато се успокоихте след закачката, вие спокойно се прибрахте. Аз просто правя изводи от поведението ви. Аз не ви познавам, въпреки че съм обикновен човек, но учен, поради което мога да преценя постъпките на някой, растилащи душата си за да бде тъпкана от случайните минувачи. Съжалявам, но това видях, и това описах.Може би вие сте необикновена и поради това действията ви са неадекватни. Съжалявам много, не предполагах.
цитирай
38. sunflower - :)
15.11.2006 14:45
Да, не ме познавате и да, може и да съм необикновена!
Няма начин, някой да "тъпка" душата ми, защото тя е високо над случайните минувачи, макар и по някакъв начин част и от тях :))))
Простете избухването ми, всяко следствие си има причина в нормалния ход на събитията ... но приемете, че аз съм извън нормалния ход на събитията и единствената причина по която пиша тук е тази, че ми доставя удоволствие и искам да забавлявам хората. :)
цитирай
39. анонимен - Не мога да разбера вашето удоволствие !
15.11.2006 20:52
Разберете ме,може да плувате в облаците, но вие живеете между много различни от вас хора. Когато открито се съмнявате дали обичате мъжа си, който поради някакви причини предпочита приятелите си по чашка вместо вас, то това е доста сериозна причина да покажете на себе си дали заслужав да
живеете така, особено като си въобразявате че сте много различна от всички други. Знайте само, че времето минава и много неща се испускат и после не можете да ги преживеете.Но аз съм далечен и никакви права нямам да ви съветвам.Просто съжалявам че се намесих. Извинете ме.
цитирай
40. sunflower - Няма нищо!
15.11.2006 20:57
Не се съмнявам, че обичам мъжа си - сигурна съм, че го обичам, но ние хората, различно разбираме обичта, нали?
Извинен сте!!!
цитирай
41. анонимен - hm, moje i da ne e maluk tozi problem?
17.11.2006 01:54
Аз съм явно доста взискателна като съпруга:)-може Killu да е моят мъж под прикритие:), но е то какво мисля:
Нещо в този брак наситина куца според мен-няма смисъл да се самообвиняваш, че си особена - несъзнателно се стареш да оправдаеш съпруга си чрез самокритика... Според мен леко сте си омръзнали и е много странно, че приемаш за съвсем нормално съпругът ти да "реши да поостане малко вкъщи след тях ... не, че по-късно не излезе пак". Моят брак е доста кратък в срванение с твоя, но определено не бих приела мъжа ми да се развява из кръчмите вечер докато аз седя сама вкъщи с детето. Като ще се кефи единият, редно е и другият да го прави-трябва да има баланс - все пак не сме в пубертета...а сме зрели хора с отговорности. Ремонта на банята не е оправдание да се напие вечерта и да те зареже сама вкъщи - ти също си работила въпросния ден.
Желая ти всичко добро!:)
цитирай
42. sunflower - Не се притеснявай за мен ...
17.11.2006 08:22
... аз не съм съвършена и не очаквам от никой около мен да е съвършен. Моя мъж е добър човек, а това е най-важно ... :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5617411
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930