Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2006 09:30 - Случка с чушка
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4878 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 13.10.2006 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един от най-хубавите моменти в живота ми беше лятото, в което работих на една хижа в Рила. Това, което обичах да казвам след това относно работата, която може да има някой е, че на тази хижа през ден миех тоалетните, в които нямаше течаща вода и изривах "кочината" след екскурзионните летувания и пак се чувствах най-щастливия човек на света. Големия куриоз е, че тогава дори не бях влюбена в някой мъж ... защото, ние жените, често свързваме най-красивите периоди от живота си с някое влюбване.  И все пак, това беше периода, в който окончателно се влюбих в ... планината. :) Не знам как точно да си обясня иначе постоянното ми прекрасно настроение там, освен с планината, ежедневната върволица от най-различни хора и  ... и Цайса, разбира се. Цайса беше най-забележителното нещо в хижата, де и без него май нямаше да се чувствам така. Това беше човекът, който за един месец не видях да не се усмихва, човекът – глас, който всяка вечер ни пееше с китарата си на огъня (в начало планинарски и македонски песни, а като си легнат децата и ... неприлични) и човекът, чийто мозък беше способен от всяка дума, която се отрони от устата ти да измисли шега. Скъсвах се да се смея с него и ... май той ме научи да пия по едно питие вечер – до тогава си виках, че не пия, но той ме омагьоса  ... е, простено да му е. :))))) Случката, за която се сетих стана една от тези вечери край огъня ...в които пиехме и пеехме и аз още несвикнала с ефектите, които алкохола може да възпроизведе върху крехкото ми женско тяло ... малко трябва да съм се опила. Спомнях си, че бяхме малка компания от хора, приятели на Цайса, които станаха и мои приятели тогава и с години поддържахме връзка след това и ... и  се гушкахме край огъня, защото беше късно и вятъра пронизваше гърбовете ни и   ... и после някакви подробности ми се губеха. На другият ден трябваше да ходя с едно от момчетата в града да свършим някаква работа и така както си се разхождахме по обяд, някъде, изведнъж ми идва някакъв проблясък в главата, за странна сцена, която ми е в някаква мъгла и аз ентузиазирано започвам да разказвам на момчето: „Еййййй, да знаеш какво шантаво нещо съм сънувалата тази нощ!!! Сънувах, че седим край огъня и някой дава идея да си сипем ракия в изтърбушените чушки – било много удобно, хем си пиеш от чушката, хем си гризваш от нея, за мезе.” И се хиля като тиква въодушевена от това, какви щуротии може да ми роди мозъка в  заспало състояние. Какво беше учудването ми, когато момчето ме погледна още по-ухилено от мен и ми заяви нежно: „Не си сънувала, мила, не си!” :))))))   Да, лошо нещо е алкохола! И все пак, може ли някой да ми обясни защо хората, които най-много съм обичала в живота си са пили и пият в момента? :)


Тагове:   чушка,   Случка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bambola - лек ден
13.10.2006 10:54
Прекрасен пост за събуждане.. нали сам поспалана.
За съжаление двама от хората който обичах пиеха и млади умряха от пиене, така че си имам едно наум винаги.
:)
цитирай
2. анонимен - Направо ти се чудя,
13.10.2006 11:48
Как си ги съчиняваш подобни простотии. Много лъжеш ще знаеш.
цитирай
3. sunflower - Ахааааа ... за малко да те изтрия ...
13.10.2006 11:51
..., но ще те оставя за назидане на тебе си - трябва да си се знаеш кой си, щото аз не те зная.

Никога не лъжа - само понякога леко преувеличавам, за да е по-забавно на слушателя - една приятелка му викаше литературене.

Следващия път когато кажеш "простотия" обаче тук, ще те изтрия, скъпи! :)
цитирай
4. dosheva - :):):):)
13.10.2006 13:24
ха ха хе хе хо хо
Тва...си е много яка идея. Ти чувала ли си за диня с мастика. Не съм опитвала, нещо...не харесвам мастика, но...било много яко....
За...алкохола... - не е лошо нещо, но..да е с мярка. Всяко нещо трябва да е с мярка - и с шоколада... - ако ядеш от сутрин до вечер..и накрая няма да умреш, но...ще се прецакаш за цял живот. И Ако само кафета по цял ден пиеш пак...ще се прецакаш... ТА..всичко с мярката си!
И НАЗДРЕВЕ! /с чушка в ръка/ - обезателно ще го пробвам това някой ден
:):):):):)
цитирай
5. sunflower - :))))
13.10.2006 13:32
И аз не съм го правила от тогава ... май трябва да се пробвам пак, че и без друго спомена ми е смътен :))))
Иначе, да, мярка трябва да има ... нещо като "златна среда" ... само тук-там с някои отклонения, че ... сме си хора, все пак. :))))
цитирай
6. amrak - :) Sunny,
13.10.2006 19:34
това пък лято взех чушкена вода да пия на обяд.. същата работа.. но с водица :))))
цитирай
7. sunflower - Amrak, много си те обичам, ама внимавай ...
13.10.2006 20:14
... има един лаф: "Мъжете се делят на три групи: спиртомани, сексомани и ... мани-мани." :))))
След като не обичаш пиенето, дано да обичаш секса, защото иначе ... :))))))))
Пълните въздържатели са .... много подозрителни. :))))
цитирай
8. amrak - easy Sunny :))) и аз си те обичкам :)
13.10.2006 21:00
..но само тези ли са категориите.. като преочетен вестник.. има и нови издания.. редици категории очаквани да бъдат само избрани, проиграни.. необичане и въздържание са ограничения, посегателсто на свободата.. като водата чаша в огъня.. друго е без чаша, вода в огън да се пали :)))
цитирай
9. amrak - хих.. :))
13.10.2006 21:09
чушката с вода се пие и яде.. да ракиен пламък в Огън порасте :)
цитирай
10. sunflower - Хихи
13.10.2006 21:10
от кога ги търся тези, новите издания, .... ама сигурно ще остарея, докато ги ... намеря и опозная :)))))))
Да, долу ограниченията!!!! :))))
цитирай
11. amrak - .. хм
13.10.2006 21:36
Sunny, този третия тип.. дето е повторение на същия.. да нямаш предвид.. ом мани :)))))))))))))
цитирай
12. sunflower - Хахаха
13.10.2006 21:43
Шапка ти свалям за идеите :))))))
Сега ще те поздравя с една, две песнички, но в нов постинг. :)
цитирай
13. amrak - :))) хих Sunny
13.10.2006 22:03
безкрайни благо~дар~нося~ти
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5613930
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930