Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2006 15:32 - За съществуващите и несъществуващите хора
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1425 Коментари: 6 Гласове:
0



Не само тук, но и на всички други места по света има всякакви хора. Хора, на които им е бил даден онзи велик дар ... Живота. Въпросът е какво ще правят тези хора с Живота си. Той им е даден, и после им е дадена Свободната Воля .... ако на човека му стиска да си я вземе, обаче. Ако човека не притежава Свободната Воля, той живее според правилата на другите. Изучава ги систематично и задълбочено и .... ги следва ... стъпка по стъпка, рецепта, по рецепта .... защото така е по-лесно. Човекът, който обаче осъзнае Свободната си Воля .... той става господар на живота си .... става Творец ... точно такъв Творец, какъвто е Твореца, сътворил всичко живо. Освен способноста да твори, обаче, той има способноста да избира .... и не само да избира, но и да дава Живот. Като казвам дава живот, обаче нямам предвид просто да родиш едно дете. Имам предвид да дадеш живот на друго човешко същество .... което значи да въведеш, това друго човешко същество в света ... в твоя свят, в който ти си Господар. Вратите на моя свят са отворени и по принцип, приемам с отворени обятия всички, които проявят желание да влязат. Обаче, макар и много рядко, се срещат хора, в които не виждам нищо .... хора, в които няма живот ... те живеят или по чуждите правила и са убили истинския живот вътре в себе си ... или ... високомерно са си помислили, че само те могат да проумеят чудесата на Съществуванието и да ги обяснят, систематизират, анализират и т.н и т.н. .... и после даже се опитват да ме обяснят, систематизират и анализират .... мен!!!???? Ха-ха ... смешни малки хорица .... Аз съм Творец ... Творя себе си и живота си ...и още не се е родил този човек, който ще ме обясни .... може да ме обясни само Твореца, който ме е създал мен .... точка.
Та, тези смешни малки хорица .... и да съм им отворила вратите за моя свят веднъж, винаги мога да им ги тръшна зад гърба и да си продължа напред, .... те просто престават да съществуват за мен ... те са несъществуващи ..... Е, става въпрос за моя свят, но моя свят е единствения, който имам :)
Тях, разбира се, това никак не ги засяга – какво им пука, че не съществуват за мен? Дребната подробност е, че на хората, които съществуват за мен, аз давам цялата си любов ... обливам ги с любовта си и се надявам, че така поляти с любов, те ще растат ... защото тях ги облива не само моята любов, а любовта и на всички останали техни близки хора, защото те са добри хора и са обичани хора .... това, което е създадено и облято с любов ще просъществува, ... всичко останало ... ще умре, защото само любовта е живот ... останалото е смърт. :)



Гласувай:
0



1. roc3n - много е ...
01.10.2006 16:17
... как да кажа ... ъъъ .... свръхслънчогледско?!
цитирай
2. sunflower - Много ...
01.10.2006 16:58
... благодаря за тази дума !!!!!! :)))))))

P.S. Ще споделиш ли със Слънчогледа и всички останали тук, коя зодия си, Roc3n? :))) Нещо прочетено преди един-два дни ме навява на мисълта за ... Скорпион ... :)
цитирай
3. roc3n - тцъ,
01.10.2006 17:34
везни умееш ли да пазиш тайни ;)
цитирай
4. amrak - да Sunny, с любов
01.10.2006 17:35
можем да опитаме.. да променим... всичкото останало... де в смърт потъва
цитирай
5. sunflower - :)))))
01.10.2006 17:46
Умея да пазя тайни, Roc3n, само ако изрично ми се каже, че е тайна, иначе съм голямо плямпало и току-виж съм казала нещо дето не трябва. Ако съм предупредена, обаче, внимавам. :)


Да, Amrak, можем поне да опитаме :))))

цитирай
6. gerry433532 - WoW!
01.10.2006 21:52
Bravo na teb Sunflower!Mn qko posting4e!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610886
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930