Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2006 14:02 - Преглед на онзиденшния печат - за блоговете :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1386 Коментари: 8 Гласове:
0



По принцип не чета вестници, а напоследък почти не гледам и телевизия. Смятам, че важните за мен и за човечеството новини ще си дойдат при мен и така, а останалото просто минава и заминава. Ето какво ме откри днес на обяд следвайки горния принцип: В съботния  вестник Телеграф има статия на две страници за блоговете. Има интервю с мениджъра на нашия сайт (на първо място и със снимка :)))), малко думи от този на Bglog, описание на блоговете, все по-голямата им популярност по света и у нас, предупреждения за личните данни и най-вече за служебните такива и ... т.н. Най-хубавото, което прочетох обаче, са няколкото думи и от Мадлен Алгафари, която ми е много симпатична. Та тя казва, че няма нищо негативно във воденето на лични дневници. Уффф, успокоих се, не сме сами, но най-важното е, че не сме негативни :))))))) .... разбирай  ... и да сме луди, лудостта ни е позитивна :))))))


Тагове:   печат,   онзиденшния,


Гласувай:
0



1. geo - Да
25.09.2006 14:26
взеха едно доста дълго интервю от мен, за съжаление обаче е публикувана само малка част от казаното и то... ако трябваше аз да го напиша във вид за печат определено щях да го направя по-иначе :-)) Но простено й е, журналистката беше младичка, току-що завършила...

Иначе говорихме за професионалните блогове и доста други интересни аспекти, от които обаче са отбелязани само някои - не може всичко да се покрие в една статия, а тя се интересуваше основно от блоговете тип "личен онлайн дневник" и съответно това е отразила.
цитирай
2. sunflower - :)
25.09.2006 14:35
Е, все пак, единственото интервю е от теб и си е хубаво, макар и кратко. Мислех, че темата за блоговете е нашумяла повече, порових се из нета, но не не намерих много неща. Е, нищо, това означава, че тепърва ще набират популярност ... не може да не наберат :)))))))))
цитирай
3. isis - Мисля, че в момента
25.09.2006 15:04
в Бг все още са по-популярни форумите. Те предполагат по-голяма степен на социализираност, докато блогът е нещо по-лично, по-насочено към вътрешния свят на индивида.
цитирай
4. bamby13 - хихихихи
25.09.2006 15:07
лудостта ни е позитивна, та даже и креативна :-)))))
цитирай
5. sunflower - Във форумите ...
25.09.2006 15:17
... ще останат хората с най-тясно ориентирани интереси ... тесните специалисти и фанатици ;) ... а, на нас, по-широко скроените души /позитивни и креативни луди :)))) / блога ни идва много по-добре ;)))))))
цитирай
6. dosheva - хе хе :):)
25.09.2006 16:30
имало и нещо положително... УСПОКОЙХ СЕ. Моето момче ми каза, че съм сектантка, ама...вярвам, че само ми го казва, а не, че го мисли наистина.
Важното е, че на мен ми е хубаво с вас!
:):):):):):):):):):):):):):):))))))
цитирай
7. bamby13 - :-)))
25.09.2006 16:32
i Zlika sektanti ni narichashe...kyde li e toj sega...
цитирай
8. piccola - хахаха
25.09.2006 18:23
не сме сами значи....:)
знаех си:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616891
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930