Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2006 22:22 - Пиф и Еркюл vs Big Brother
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2275 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 19.09.2006 08:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мислех, че по-голям ужас от Биг Брадър няма как да видя скоро - “Около минута, минута и петнайсет секунди” се била целувала, моля ви се!!!!!! – да си кажа ли за кой виц се сетих? ... за “глътка, глътка и половина” /ако някой не го знае, да ми се обади, ще му го кажа на ЛС, че тук ми е неудобно/. Обаче, какво да видят очите ми??!!! Кротко се опитвам да гледам въпросното предаване и тъкмо се кефя, че има един по-нормален и може би забавен участник – 57 годишната и 122 килограмова Виолета, когато на моя любим му звънят по телефона да му кажат да си пусне БиТиВи-то, за да види Пиф и Еркюл – докато недоумявам, на какво чудо може да са дали това наименование пияниците, какво ме ударя по бедните, леко астигматични и малко по-леко късогледи очи – някакво тотално недоразумение в розово и жълто!!!!! с почти голи цици – само с лепенки на зърната, точно в стил Пиф и Еркюл ... иначе се казвала Камелия, бях услужливо осведомена от благоверния си съпруг, който е металист, но .... е запознат волю-неволю покрай колегите си. Блещих се, блещих се, търках очи, търках ... не се маха бе, .... истина си е .... за малко да се опитам да се зачудя как, аджеба, и е дошло на ъкъла на тая фолк звезда да се облече така, но моментално се отказах .... на по-непосилна задача отдавна не беше попадал разума ми ... а е късно и съм го мъчила цял ден с разни глупости, така че не си струва да го мъча още с подобни предварително обречени на неуспех задачи. 
Искате ли да чуете още няколко цитата от паралелното гледане на БиТиВи и Нова тази вечер:

Яко плющене и секс. Аз плющя, ти плющиш, ние плющим, вие плющите ... Хъх 

Няма какво да говорим, ние сме номер едно /едикояси и Дражко Чая/

 Вай, въй, въй, въй. /цитирам Ники Кънчев, който цитира едикояси/ :)))))))))))

Хайде всички заедно. Раз, два, три /:/

Обичам да ходя да си пазарувам дрехи и да ме издържат. Работя върху външния си вид, за да изглеждам добре. Аз обичам поп-фолк и ходя на поп-фолк дискотеки ... Аз мисля,че съм най-ухажваната жена в Б-д. 

А, сега ми кажете, това бездарно написан сценарий ли е или натурална блондинка ... “горе-долу като забавление” ... за някои мъже?!

И все пак, браво на сценаристите: отшелник, богослов, нещо май гей, мъж-жена, тестостерон, плющене ...... и една от друга по-големи звезди – и блондинки и брюнетки бол и Виолета. :) Йес, йес, йес .... ше взема да го гледам :))))))))


Тагове:   big,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ~PEACE~
18.09.2006 22:25
Лудницааааа:)
Въй въй въй:))))
цитирай
2. gay - Аз лично...
18.09.2006 22:55
... бих предпочел "Панорама" пред глупостите, които изгледах тази вечер. Искам някой да застене пред камерите и категорично да им заяви, че това не е извадка от хората, които живеят тук... :(
цитирай
3. sunflower - Майтап си правят ...
18.09.2006 23:02
... тия хора с нас май. :(
цитирай
4. ady - Вица наистина не го знам
18.09.2006 23:17
или поне не го помня. Вайй, въй, въй, и още такива възклицания ми напомниха за "Пипирудата"Мисля че ще го гледам за да се убедя за пореден път в човешката простотия, лицемерие и други такива.
цитирай
5. sunflower - На тия ...
18.09.2006 23:30
... ъкъл и за лицемерие нЕма да им стигне. :)
цитирай
6. ady - Ма те
18.09.2006 23:47
акъл имат ли? Но все пак лицемерие .....кой знае. Няма по скрио от човека.
цитирай
7. noir - -= N =-
19.09.2006 00:19
На принципа два комплекса един избиват :P Мое съм руса, ма съм тъпа, грозна и не мога да готвя, кво като нямам цици! :-D
цитирай
8. sunflower - :)))
19.09.2006 06:46
Ама вчера съм била толкова същисана, че съм забравила да отбележа логично налагащия се извод, защо БиТиВи-то е пуснало концерта на Планета по времето, когато почва Биг Брадър. Това, разбира се е било разумен ход, защото не се сещам за друго зрелище, при което би имало дори намек за конкуренция, то И Планетата нямаше да е, ама с тия участници в Големия Брат, сигурна съм, че доволно количество масовка е гледало и концерта.
Та, таквиз ми ти работи. :)
цитирай
9. анонимен - Хаха :))))
19.09.2006 08:24
Голяма простотия, наистина, това вече не е играта Биг брадър ... просто долнопробно шоу ... сещам се за една асоцияция, обичам да я казвам, дано някой не се обиди - Парадът на изродите :))))
Абе весело е ... ще гледам до 20-ти, когато ще почнат Оцеляващите ... въпреки че съм убедена, че крехката ми надежда там да е интересно, може да бъде жестоко убита :))))) И все пак там има изпитания, игри, съюзи, аз толкова съм го гледала преди година-две, че имам чувството, че могат да ме вземат там като съветник ;))))) Дано БГ вариантът не е мноооого изменен от оригинала :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598861
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031