Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2006 10:38 - Сутрешен преглед на вчерашния печат :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1076 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 16.09.2006 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази сутрин четох вестник. От един до четири пъти на месец чета. Става въпрос за вчерашния “Стандарт”- 48 страници + 16 стр. Специално приложение “Живот”, с притурка с телевизионните програми и ... тетрадка по случай 15-ти септември. :))) Прочетох 3 от 64-те. 6 стр. - Храм сбъдва заръка на Ванга – “Кога ке се дигне “Св. 40 мъченици” ке се дигне и България” казала Ванга. ******Ако беше за нещо друго щях да се подразня, че правят евтина реклама, но за такъв храм ... съм съгласна. Даже си помислих, че бих отишла до Търново някой уикенд само на разходка из Царевец и да посетя храма. Но няма да има с кой, сигурна съм ... ще трябва да си купя и аз кола, някой ден ... след като няма кой да ми уйдисва на ъкъла за такива работи :((((((. Стр. 1 на Приложението: “Смучем бира от лед” – Гренландия пусна пиво от разтопен арктически лед. “Възрастта” на водата в напитката е най-малко 2000 години. Освен това няма никакви вредни примеси или минерали. Това прави вкуса на бирата изключително богат и невероятен, твърдят производители. ... Питието е с нисък градус – едва 5,5 %, но това не е основното му предимство. За производството на бира от лед е изградена уникална пивоварна. Тя е в земите на ескимосите – в Нарсак, само на 600 км на юг от Северния полюс. ...... .в Дания голямата халба ще се продава за 5 евро. ***** Е, такава бира искам да пия ... малко ще ми бръкне в джоба, но ... поне за веднъж да я опитам се надявам да доживея. :)))))) > И Стр. 38 – “Дони: Вярвам в прераждането” /Артистът се завърна от втората си експедиция на Изток с прическа на прабългарин/. **** харесвам Дони и харесвам Изтока и Тибет в частност, така че прочетох и тая статия ... нищо, че в нея за Изтока се казва следното: “Изтокът е в пиявиците, бълхите, амебите, маларията. Проказата е по улиците. Беднотията е ужасяваща. Плашиш се, когато хората агресивно се доближават до теб и всеки иска да ти продаде стоката си” .... но и “ Когато кацнахме в Ласа, останахме смаяни. Аз съм далтонист, но имам чувството, че там видях синьо – няма подобно небе никъде по света. Пейзажът е лунен, извънземен. Хоратa са различни. Никаква агресия, комплекс или изнервяне от мизерията. Не знаят език, но ти показват с ръка, това, което според тях е достатъчно хубаво и трябва да го видиш. Усещаш доброта. Изключителен народ – планинци, които живеят на 5000 метра над земята. Колкото си по-нагоре, толкова си по-извисен.” е, това беше. :)))))


Тагове:   печат,


Гласувай:
0



1. sunflower - E,
16.09.2006 11:06
аз съм музикален инвалид и не разбирам ... но съм чувала подобни изказвания и познай каква се предполага да е причината - Нети, разбира се. И тва не го разбирам, що, бе не е ли симпатична мацката ... на мен и тя ми харесва ... горе-долу, но ...и от жени не разбирам май :)))))))
цитирай
2. tanque - :)
16.09.2006 11:06
те скоро и сладолед ще започнат да правят с вода от арктическите ледове - нали вече има разни марки водка с вода от вечните ледове на 14 000 години - интересно как го изчисляват?
цитирай
3. sunflower - Хм, не знам ...
16.09.2006 11:08
... да не е с така получилия популярност напоследък въглероден анализ? :)
цитирай
4. sunflower - Да, ама май говоря глупости ...
16.09.2006 13:34
...сега се сетих, че радиовъглеродния анализ май е свързан с изгаряне на парченце от нещото дето ще се анализира, ..... а ако нещото е вода? Трябва да е друг начина.
А защо му казват според теб "голямото объркване на Еволюционната теория"? :)))
цитирай
5. candysays - Благодаря ти, sunflower,
18.09.2006 14:51
за информацията, която си ни подбрала от всичките странцици на вестник "Стандарт"... ;))))
Аз лично много обичам да чета сутрешен вестник, с кафето (а може и вечерен- с чаша уиски в ръка например- като английските аристократи и джентълмени ;)))) Но и аз не го правя най-редовно. Повече чета списания ,по една или друга причина. А книги- все по-малко за жалост. Липса на време, знаете как е в съвременния свят... ;)
Но сега като бях на морето една седмица, докато закусвахме, си купувах и някой пресен вестник, и дори започнах отново да решавам кръстословици ;)))- стар мой навик, от който се бях отрекла доскоро тъй като в един момент реших че е "загуби- време", а аз като човек роден и който ще умре някой ден, нямам чак толкова време да губя... ;))) Ама на- пак си поднових стария навик. Губя си времето верно, но пък решаването на кръстословици ми действа успокояващо на нервите... :))))))))

П.С. dragonslayer, много ми хареса и ме забавлява последната ти констатация тук: "Разбира се, разлики от няколко милиона години не би трябвало да притесняват никого:) " ;))))))

Край на цитата :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612948
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930