Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2006 16:33 - Аз и ... човечеството :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 952 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.09.2006 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седя си днес и се чудя какво общо имам аз със цялото човечество. Първото, което ми хрумва е, че живеем на една планета. Може да има други човечества, или по-точно извънземничества, на други планети, но те все още не са ни известили официално за себе си. Неофициално се ширят едни теории, хипотези, досиета Х и т.н., ама повечето народ май не им хваща вяра. Око да види, ръка да пипне .... зелено човече. :))))))) После ми хрумва, че ако бях способна да проследя родословното си дърво до 20-30 поколения назад нищо чудно да се окаже, че имам роднински връзки с половин Европа .... то вярно, че някои от бабите и дядовците ми са живяли по някакви забутани чукари и е много възможно кръвта им да е доста чиста българска, ама нали все разправят, че държавата ни била на кръстопът и де, който минел, си оставял семето, та .... знам ли. Ако погледна само селото на баща ми .... там, със сигурност половината са ми роднини, а пък майка ми са били седем деца ... баба ми има точно 13 внука, от които засега има 7 правнука и един на път ... абе с две думи, кръвни връзки всякакви и много. И като си мисля така, почвам да си мисля и за това, от колко хора зависи нормалния ми живот. Да започнем от това, че за да живея са ми нужни 4 прости и задължителни неща: Храна, Дрехи, Подслон и Топлина. Това ще рече, че ако някоя добра лелка не е станала посред нощите да ми омеси хляб/да отгледа и обере доматите/да направи сиренето ... и т.н. аз няма да имам какво да си купя от магазина и ще умра от глад. Следователно, тази лелка е една много добра лелка и аз съм и искренно благодарна ... и я обичам, защото обичам и ми е нужно  да ям. :))))) После по същия начин си мисля за лелката дето ми е ушила блузката, панталонките, гащичките (най-вероятно някоя китайска лелка, ама карай) и чичкото дето е направил обувките ми .. и съм им благодарна изключително много и .... ги обичам, щото обичам да съм облечена .... .е, обичам и да съм гола, ама само в някои по-специални случаи. :))))))) И т.н. за чичковците/лелките дето са ми осигурили подслона и топлото ... и тях си ги обичам. /а знаете ли вица за ония двамата дето се срещнали и единия казал на другия, че знае и може да сподели начин, човек да доживее 700 години, а другия му отвърнал „И 700 години да се моля на горския за дърва???? А, НЕ!!! „ :))))))/ Та в тоя ред на мисли, кажете как да не съм благодарна на една голяма част от човечеството и как да не си ги обичам? А то, къде една част, там и ... всички .... в крайна сметка не знам колко извънземни има, ама може да са наистина много и тях обещавам да не ги обичам, защото с тях със сигурност нямам нищо общо ..... хм, или не чак с такава сигурност, че много се говори и за отвличания от извънземни .... хм, ще трябва пак да помисля върху теорията си ...... . :)))))))      



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dosheva - Милото :):):):)
14.09.2006 17:14
луди работи ти се въртят в главицата... :):):)
Важното...е че са от любов. Интересно е да са замислиш, кой ли ти е ушил ризата. Как я е завършил и си е тръгнал към дома, ...или е преминал към поредната риза, или...и този човек дава от любовта си на всичко, което е ушил. Може...и да не е така..., но се усмихвам докато го мисля :):):) Мерси за идейката.. :):):)
цитирай
2. sunflower - Ми то,
14.09.2006 17:25
мисли, мисъли и мисълчета всякакви, човек може да си избере каквото му душа иска. :))) Обаче има един прост общоизвестен факт, че от едни мисли ти става хубаво, а от други кофти. Е, то не можеш да избегнеш съвсем кофтите, някои си чакат твоето решение, но аз да не съм мазохист, че специално да си ги отглеждам, още повече ако нищо не мога да направя във връзка с тях? Айде къш! Затова си мисля само хубави мисли - и на мен ми става хубаво и някой друг ако усмихна ... все ще съм свършила някаква реална работа :)))))
цитирай
3. dosheva - Вчера...
14.09.2006 18:49
състезавахме се с моето приятелче, кой ще стой сериозен срещу другия. По-скоро, дали той може да стой сериозен срещу мен. И аз почвам с едни физиономии, ухилена като ряпа....и не можа....голям смах падна. Сега мисля с още хора да си устроя такова състезание, и после ще го поставя като постинг. Щтото много хора не можаха да ме разберат, с постинга ми за усмивката насила. Тва.., което казваш за мислите е същото...И аз си имам проблеми, гледам да ги решавам, а не и само за проблеми и лоши неща да мисля...
Хубава и спокойна вечер ти пожелавам :):)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599223
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031