Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2006 06:17 - Новини от къщата :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1501 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2006 09:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Новини от къщата, ама не на Големия брат, а на кака ви Съни от блога /тия дето не съм им кака да извиняват за израза, ама така по-поетично звучи./ :)))) Тази сутрин най-безобразно се събудих в 5 при положение, че по-миналата нощ си легнах в 12 и за да наваксам сън, снощи си легнах най-примерно към 10 и половина. Лошоооо, само 6 часа сън за две нощи, .... значи и довечера ще се прозявам като идиот на площада, както стана вчера, когото водих детето да кара ролери. То, 6 часа не са малко, чувала съм да разправят, че Маргарет Тачър спала само по 4 часа на нощ, ама тя е била на по-преклонна възраст, от мойта тогава, предполагам и може да е била някакъв енергиен вампир и да си е поизсмуквала енергийка от околните, .... де да знам. Разбира се, причината да не мога да заспя пак като се събудих в 5, може да е и блога. Вместо само да си пишкам и да се вмъкна в завивиките без да съм се разсънила напълно, аз като типичен нет маниак минах покрай компа да видя какво става в блога ... и то не, че нещо кой знае кво станало, но прочела тук там нещо, ми се генерираха едни мисли в галавата, а почне ли главата да мисли като си легне ... сън нЕма. Сега ще споделя някоя от мислите, за да ми се махнат от главата, независимо, че няма да ми остане време да си легна след това. Ще се наваксва през уикенда, явно. Та отнякъде ми хрумна, как едни приятели минала година ми казаха, че си имат две компании: туристическата (с които ходят по планини) и езотеричната (хората, с които имат общи интереси в областта на езотериката). И си мисля аз сега колко компании имам. Туристическа нямам – нищо, че живея в планината, питайте ме колко пъти през последните 10-тина години съм ходила на планина със мои съграждани .... хм, не знам колко са, ама са малко. Имах една малка компанийка, когато бях ерген ... опс, мома май се викаше, но .... тя се разпадна. Езотерична компанийка също имах за кратко, но поради разликите във възрастта и досадата, която ме обземаше от някои от тях – ги зарязах. И сега, кво? Имам май само две компании тук – едната - махленската кръчма, нищо, че там съм по-скоро гастролиращ актьор, отколкото постоянно присъствие, и колегите. Ако не съм споменавала досега, да кажа, че Господ ме дари с прекрасни колеги. Знаете ли какъв кеф е да работиш с хора, които харесваш ... ама всички до един? Абе, голям кеф е, ..... нищо, че повечето от тях нямат точно моите интереси, важното е, че са много добри хора и са забавни, в повечето случаи. В крайна сметка, въпросните две компании са ми чудесни компании ... за по едно, две питиета, веднъж, дваж в седмицата , да речем. И ето какво ми хрумна тази сутрин: ами аз си имам още две компании – форумната и блогърската. Няма да го казвам форума, за да си запазя някои тайни :)))), и като казвам блогърска, не разбирам някои хора от блога само, а направо всички ... щото почти всички ви чета ... и често си коментирам и често ми отговарят на коментарите и .... с две думи се получва понякога такова страхотно общуване, каквото не съм имала ... може би, никога. :)))))) 
Втора точка от новините е, че си сложих оня постинг със зодиите на хората тук в блогрола, така че, ако някой иска да си направи справка или да добави информация – моля! :)))))) 
Айде сега, лек ден и късмет на всички от мен! :))))))))))


Тагове:   новини,


Гласувай:
0



1. baisechku - :))))
13.09.2006 07:32
Брей, че ти си притежавала няколко компаний:)))
Магнат:))))
цитирай
2. sunflower - Хм,
13.09.2006 07:35
ти си в едната от тези компаниййй, значи те притежавам и теб. Хи-хихийййй :)))))))
цитирай
3. piccola - айдеее
13.09.2006 07:42
отиде коня у ряката.....
ся и притежание, после .....

Огнена, добро утро мила, ама що толкоз рано брееее:):):)
цитирай
4. sunflower - Добро утро!!!! :))))
13.09.2006 07:46
Ми не знам що, а ти няма ли да пишеш репортаж? Тоя път нямаше ли и фотограф та да видим снимки? :))))
цитирай
5. piccola - репортаж...мда
13.09.2006 07:48
ама малко по-късно...
са мисля една друга тема, дискутирана снощи.....

а снимки...мнеееее
цитирай
6. anahata - Добро утрооо:))
13.09.2006 08:26
Щом си се събудила по-раничко от обичайното или нещо те чопли (не казвам, че лошо) или просто си се наспала:))
А за компаниите - мани количеството, качество да има, качество:))
цитирай
7. sunflower - Така е :))))
13.09.2006 08:34
не съм и искала да показвам количество, наистина качеството е важно :)))))
цитирай
8. boncho - i.n.j.
13.09.2006 09:02
кой каза снимки?!?
нема такова нещо които иска снимки да дойде с нас и да ни види на живо-нема снимки има цели кадри запечатни в глават ми и чудесни спомени!!!
И определно подкрепям мнението на другите че най-важно е качеството!!!
и да се забавляваш и :)))
цитирай
9. sunflower - Абе, ще дойда някой ...
13.09.2006 15:24
следващ път ... и тогава аз ще си нося апарат :Р :))))
Ще си сложа снимката до компа, ... като съм далеч от вас, поне да си ви гледам ... докато си общуваме ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5617477
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930