Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2006 10:10 - Е така, искам да мога да пиша :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1589 Коментари: 12 Гласове:
0




Искам да мога да вляза в такъв образ и да напиша подобно писмо:
/Писмото е до Флобер от един измислен от Жорж Санд образ/

ДО ГОС’ДИН ГЮСТАВ ФЛУБЕР В КРОАСЕ, РУАН
Пощенско клеймо – Париж, 4 декември 1866

Господине шумът дето с дарбата си го вдигате във литературата аз също на времени съм го вдигала как аз си знам когато се появих в приюта на великата госпожа Саки и имах успех и оставих следа във ъналите на ходенето по важе и еквибилистричната хореография в всички краища дето добре ме цениха генерали и други офицерини от империята които додето ми напреднат годинките все ме искаха а пък жени на префекти и министъри не могат да се хвалят с това четох оважаемите ви творби по спициално госпожа Бовари и се мисля удачна да ви послужа за пример когато тя чупи с краката си веригите та да отиде където я вика сърцето. Аз съм добре запазена за моите години и ако се гнусите от артиска като мен испаднала в нештастие, ще се задоволя и със духовните ви чувства. Можете да расчитате на сърдцето ми понеже не може да располагате с мене цялата щото съм женена за един лек човек който ми профука цял восъчен кабинет със всичките фигури на извесни крале и императори, стари и нови и също на извесни престъпници сред които ако имах вашто позволение щях да ви сложа. По-подире си намерих место в железниците на една гара да поддържам клозетите ама го изгубих зарад зависта на саперниците ми с таквиз чувства ви пиша че ако се решите да опишете историята на нештасния ми живот вие единствен сте достоен и ще откриете нешта които сте достоен да оважите и аз ще дойда у ваз във руан щото адреза ми го даде гос’дин Буйе който ме познава оттам че ме диреше на млади години и той ще ви каже загдето видът ми още е приличен и все съм верна на ония дето ме знаят от цивилното и военното общество и с тези чувства оставам за цел живот ваша верна приятелка
                                    ВИКТОАР ПОТЛЕ
                                    наричана МАРЕНГО ЛАСТОВИЦЪА
                                    жена на ДОДЕН” 
:)))))
Айде весел ден и от мен на всички! :)))


Тагове:   мога,


Гласувай:
0



1. adjna - неФероятно е туй писмо :))
12.09.2006 10:21
толкоз е.. без думи :)))))))))
цитирай
2. baisechku - :)))
12.09.2006 10:43
Ввъх бре:)))
цитирай
3. estrella - Милите
12.09.2006 11:10
ми Санд и Флобер. Били са страшни палавници;)
цитирай
4. sunflower - Много са готини :)))
12.09.2006 11:22
Били са страхотни приятели.
Ама за Санд съм съгласна, че е била палавичка, но от де ти хрумна това за Флобер? Аз не знам много за него де, знам само че е писал с голяма мъка ... по цял ден се мъчил да напише една фраза само ... и изобщо с големи душевни терзания е било свързано писането му /а Санд обратно - леко е писала/.
Любопитното при тях е, че са толкова тотално различни хора, а толкова много са се обичали. :)))
цитирай
5. estrella - Флобер
12.09.2006 11:54
се е мъчил, защото целта на живота му е била да напише роман, в който не се случва нищо;)
А иначе двамата са се обичали много и не са се гледали само в очите;)))
Тя Санд, между нас казано, се е обичала с кого ли не:)
цитирай
6. sunflower - Хм,
12.09.2006 12:05
мислех, че са били само приятели.:)
Нищо де, важно е хората да се обичат, пък кой с кого ... какво ... много важно :))))))
цитирай
7. adjna - А така, Сънче
12.09.2006 12:10
откога чакам някой да каже това ;))))))))))
И да го повтаря без да спира :D :D :D
цитирай
8. sunflower - Охооооо
12.09.2006 12:14
не бях сигурна, че ще намеря съмишленици в тия си откачени идеи :)))))
Добре, ще го имам предвид и ще заявя идеите си по-смело по-натам :))))))
цитирай
9. adjna - Давай, заявявай ги !!! :))))))))
12.09.2006 12:16
Има много като нас :))))))))))
цитирай
10. jokera - Нямам думи!
12.09.2006 14:18
От къде го изрови това? Браво!:))))
цитирай
11. sunflower - За статистиката:
12.09.2006 15:52
Изрових го от сборничето с писма на Санд и Флобер. Самите писма също са много интересни....Ех, какви книги издаваха едно време, сега ... няма такива май ... ми то май и читатели няма :(
цитирай
12. tanque - хахах, съни,
12.09.2006 23:55
по този повод любимият лаф на един познат е "Няма да се ревнуваме, само ще се редуваме":)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598599
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031