Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2006 18:11 - Боли ме тъпата глава.
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2560 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2006 18:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Боли ме тъпата глава. Тъпа болка, щото е тъпа глава, сигурно. А ме боли, щото я ударих в едно дърво – по-малко дърво от дървената ми глава, но по-остро. По остро, щото ме разрани, ... проля кръвта ми ... друго щеше да е, ако си беше тъпо ... като главата ми ... нямаше да има зрелища за децата от пързалката. /дотук и по-нататък като казвам тъп имам предвид само физическите характеристики на обекта, не нещо друго ... е, аз всъщност имам малко остра брадичка, ама няма да и забелязваме сега чак пък толкоз ... :)))/ Ами така е, с тия тъпи GSM-и. Отивам да извикам детето от пързалката, но вместо да си гледам пред мен, какво има на нивото на тъпата ми глава, аз си гледам в тъпия GSM. На ти сега един GSM – утре като ме питат от къде ми е тая рана на главата, иди че обяснявай, че съм си гледала в GSM-а, а не е асфалтна екзема. Но, за всичко е виновен бейлиса ... и тоя дето ме почерпи .... не съм виновна аз, разбира се. Я, отначала да си кажа аз. Отиваме значи с детето в градинката с най-хубавите пързалки – тя да се попързаля, аз да си почета чинно книжка на едно кафе и сокче. Дотук добре, започнахме безпрепятствено да изпълняваме плана, до момента, в който тя реши, че и се яде цаца и аз като примерна майка веднага изтичах вътре в заведението да и я поръчам ..... голяма грешка. Вътре бях забелязана от скучаещия собственик, стар мой познат, който мигновенно ме покани на масата си с предложение да ме почерпи с нещо. Докато прехвърлях през главата си удобни извинения да откажа и да изфирясам, той спомена ... бейлис. Хм, обичам бейлис, но не обичам да си го купувам сама, защото ще внеса нарушения в семейния бюджет ... и по тия причини не бях пила скоро. Изкуших се – викам си, хем ще направя приятна (не се хваля, знам, че той мисли така за мен) компания на човека, хем ще си доставя удоволствието да ударя един бейлис. Щеше да е един, ако не беше мухата. Почти бях изпила първия ... и на една муха и се припи бейлис също, но взе че се удави ... в чашата. Моя познат пък веднага я забеляза и без да ме пита ми поръча втори .... е, как да му откажа? Ако знаех как ще си трясна главата после можеше и да му откажа, но не би ... Ами това е, днес казах сбогом на лятото проливайки няколко капки от скъпоценната си кръв и изпитвайки физическа болка .. прилично сбогом беше .... :)))))


Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. unfaithfull - :(!):
10.09.2006 18:28
TЪп човек няма има само тъпи камъни..но ти не си камък нали?
:)
цитирай
2. sunflower - Може да не съм ...
10.09.2006 18:41
... ама главата ми доста наподобява формата на камък, не мислиш ли? :))))
А аз, все пак, не съм главата си ... по-горе става въпрос само за нея. :)))
цитирай
3. piccola - хахаха о Огнена
10.09.2006 18:52
сложи ли лепенка като на Еркьол?

нзадраве:):):)
цитирай
4. sunflower - На какво
10.09.2006 19:06
да я залепя тая лепенка, на коса няма да хване? А за малко кръв няма да седна да си бръсна главата сега ... не стига, че моя мъж я бръсна това лято, /ама той заради корабен лак ... нямаше начин/ ... та и аз, айде по един от къща, моля!!! :))))
цитирай
5. bamby13 - уф че неприятноооо
10.09.2006 22:20
ако още те боли, вземи пийни едно голЕмо джинче- да се анестезираш :-))))
цитирай
6. sunflower - Ако мислиш, че
10.09.2006 22:40
.. правя нещо друго в момента, лъжеш се :))))))))
цитирай
7. piccola - ами...
10.09.2006 22:42
наздраве тогава!!!:)
цитирай
8. sunflower - Наздраве, мила :)))))
10.09.2006 22:43
:)))
цитирай
9. bamby13 - и от мен наздраве :-)))
10.09.2006 22:55
отношението към алкохола требе да бъде като туй към ТОТОто- с малки суми, но редовно :-))))
цитирай
10. dragonslayer - страхотия:)
10.09.2006 22:55
Детските площадки никак не са безопасно място. Тръгваш си пребит и порядъчно почерпен. Какво ли ще стане с децата ни, когато тръгнат на учлище? Там е още по опасно място! :)
цитирай
11. autumnharmony - :)
11.09.2006 01:43
А мен за този така наречен край на лятото се опитват да ме занимават с глупости, когато не му е времето.

Сега съм изнервен и от нерви не мога да заспа... добре че имам работа за вършене, иначе предполагам, че щях да откача... какво?! Работа? Неееееееееее.... ма кво да се прави!

Ей ся ще си отворя една бира по случая... и (малки деца да не четат), ще си запаля една цигара!

Амин на всички проблеми предварително!!!

Наздраве :)
цитирай
12. ananji - ейейейей
11.09.2006 06:36
изобщо не приличаш на камък ама ако се чустваш така да знаиш че ша ти мине.Едно айрянче и 2-3 бирички...ако не мине пробай с шкембе...и алказалцер..и мн. сън.Я го знам:))))вервай ми:)
цитирай
13. sunflower - Добре, че
11.09.2006 08:26
не прекалих с джина снощи .... че леко напиване с бейлис и после с джин, щеше да ми дойде множко, а днес съм първи ден на работа ... Естествено, преди малко се наложи да обяснявам раната по главата си на колегите :(
цитирай
14. ady - Надявам
11.09.2006 09:46
се, вече не те боли. Успешен ден. И внимавай!
цитирай
15. sunflower - Ааааа,
11.09.2006 10:32
то не ме боля чак толкоз ... аз, таковата .... литературих малко, т.е. преувеличих малко ... :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609453
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930