Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2006 20:06 - Рецепта за Любов :)))
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2725 Коментари: 32 Гласове:
0

Последна промяна: 06.09.2006 20:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
1. Не се съмнявай! – Оставяй конкретния си ум от време на време да изпада в самосъжалителното: “Аз съм един зелен и грозен и никой не ме обичааааа. :( ”, но дълбоко в сърцето си, никога не се съмнявай, че ще срещнеш любовта: “За всеки влак си има пътници” не е лошо казано, ще има пътник и за теб. Споко! :))))))) 2. Бъди уверен, че си единствен по рода си и абсолютно неповторим – никой друг на света няма точно тази форма на ушите, точно тази извивка на прасеца, точно тази непослушна къдрица, точно тази чувствителност, точно този талант, ... точно това сърце. С две думи, друго точно такова животно като теб НЯМА. Ако не виждаш други предимства у себе си, това с уникалността ти е в кърпа вързано. :))))))) 3. Усмихвай се, забавлявай се, бъди оптимист. Мрачните, сериозни черногледци скапват яко атмосферата – в скапана атмосфера любов не вирее. :)))))) 4. Обичай нещо – ако ще да е куче, котка, растение, планина, песен или острилката за моливите ти от училищната скамейка. Като обичаш излъчваш определни вибрации, които привличат сходните вибрации на другите обичащи все нещо – нали не ти трябва някой дето не е способен да обича. :)))))) 5. Задължително, но тайно, обичай себе си. Ако сам не се обичаш, как очакваш някой друг да те заобича? Все пак, не навирай любовта към себе си в носовете на другите ... това определено дразни! Ако имаш проблем със заобичването на себе си, помагат точка 2 и повтарянето на следната мантра всяка сутрин, пред огледалото: “Еййййй, ама много съм хубав, а пък за сметка на това, колко съм умеееен!!! Тц, тц, тц!!!” :)))))))) 6. Бъди търпелив – на Вселената все пак и трябва малко време да отбере подходящия човек за теб и да настрои така пътищата ви, че да се срещнете. Съответно - не се отчайвай от несполуките ... то и Бог не е безгрешен. (Вица е следния: Господ много се зарадвал, когато Айнщайн попаднал в рая. Сипал по една амброзия, поканил професора: - Заповядайте, тук рядко се срещат интелигентни хора с които да си поговоря... Какво мога да направя, за да бъде прекарването ви още по-хубаво? Айнщайн отвърнал скромно: - Господи, ако може, да ми покажете формулата на живота... - Формулата на живота? - Да, за смисъла на раждането, живота, смъртта... Господ само щракнал с пръсти и на масичката се появил лист хартия. - Ето, това е формулата на живота! Айнщайн се зачел внимателно, после стреснато посочил с пръст: - Господи, ама тук има грешка... Господ се сконфузил и стеснително рекъл: - Знам, бе, знам... /Йай, 10x за вица/ ) :))))))))) 7. Ако си изпълнил всички горни условия, вероятността да срещнеш любовта е нарастнала значително. Като я срещнеш обаче, не забравяй: Бъди себе си и остави другия да бъде себе си. :)))))))))))))) П.П. Всякакви допълнения към рецептата са добре дошли. :)))


Тагове:   рецепта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - :)
06.09.2006 20:16
добавям само щипка солчица, че като стане едно такова твърде сладко....шъ доскучае, т.е ще загорчи:):):)

а и две щипки целувка за всяко добро утро:)
цитирай
2. sunflower - Готино допълнение :)
06.09.2006 20:37
:))))
цитирай
3. piccola - има една мнооого любима (на мен) песен на Фреди
06.09.2006 20:40
със заглавие : Една година любов.....

няма да пускам текста, за да не пълня постинга със спам, но се сетих за нея, защото той с прости думи говори за любов....смели, но обикновени думи!
обичам, невисокопарни изрази, когато става дума за любов....

радвам се, че написа този постинг Огнена!да!
цитирай
4. dragonslayer - Ето го проблема:
06.09.2006 20:49
Никога не ми остава време да застана сутрин пред огледалото., Излежавам се до последно, после нямам време да се обръсна даже - очите, зъбите, алаброса и.. фиииуууу....
Уф, температурата ми топи мисълта. Голяма плява написах:)
цитирай
5. sunflower - :)))
06.09.2006 20:54
Пикола, и аз обичам простите думи и простите истини ... винаги има шанс да се окажат гениални :))))

Dragonslayer, вземи си папагал и го научи да ти повтаря тая мантра всяка сутрин докато се излежаваш :)))) Ако не, обади се, ще измислим нещо друго ;)
цитирай
6. pti - И ...... още ...
06.09.2006 21:36
И ..... може би .....
....
аз ....
... го заслужавам!
!!! :)
цитирай
7. sunflower - Това допълнение ли е?
06.09.2006 21:39
Ако да, ДА!!! :))))))
цитирай
8. pti - към
06.09.2006 21:46
мантрите 8) ...

към т.5
:)))
цитирай
9. sashetu - мацкааааааа ;-)
06.09.2006 21:47
кефиш ме яко ;Р
това за заобичването е много вярно ;)
а това, че като си влюбен => щастлив и че привличаш много погледи е още по-вярно :)
поздравявам те сладуранке ;))))))))
цитирай
10. noir - -= N =-
06.09.2006 21:48
Хахаха ... вие ме гледате мене и после пишете книги... :)
цитирай
11. sunflower - хахаха :))))))
06.09.2006 21:51
Саше, малко съм стара за "сладуранка" ... ама карай :)))))
Да не мислиш, че не са ми трябвали към 15-20 години, за да ги открия тия ... иначе прости .... истини :))))))
цитирай
12. sunflower - Принце,
06.09.2006 21:52
.. и тебе те гледаме, верно е, ама като си принц, да не мислиш, че си единствен :))))) Всичко това важи и за жените, разбира се :)))))
цитирай
13. sashetu - мм милаа
06.09.2006 22:01
няма старо и младо.. :)
сладуранка си и точкаа :Рр ;)
а принца.. няма го коментирам! :)
цитирай
14. sunflower - Добре :))))
06.09.2006 22:09
То, всъщност, на душата и трябва доста време, за да стане млада ... не знам кой го беше казал :)))))
цитирай
15. dragonslayer - Ми, трябва:))
06.09.2006 22:11
Аз що съм в предпубертет, тогава:)
цитирай
16. sunflower - Абе ние тия
06.09.2006 22:15
в предпубертета, знаеш ли как гииииии ... ???!!! :)))))))
Ама ти да не би да беше на Рок в Рила, а?
цитирай
17. dragonslayer - Първа кипра
06.09.2006 22:28
Най-отпред пред сцената когато свириха Екстремум. Дойдохме точно когато започваха. Боля ме вратът два дена после, обаче съпортът е важен:) После такъв дъжд ни заля, дето само планината може да ти предложи.

Ядохме кИфтета, вяхме коси и ни удави дъжд - точно като едно време, края на деведесетте:)
цитирай
18. sunflower - Хммммм,
06.09.2006 22:36
видяли сме се, ама не сме се познали ... както предположих, че ще стане с едни друг блогър, но с него, все пак, се познахме :))) ... а, ти, жалко, че по-късно си се блогнал:(
Нищо де, аз мразя да правя планове, но мисля, че можем да спретнем една ежегодишна среща на блогъри на Рок в Рила ... кво толкова, ей сега ще се изтърколят 12 месеца :)))
цитирай
19. dragonslayer - Туристи-металисти
06.09.2006 22:38
Пишете ме ентусиаст. На всяка манджа салатата.
цитирай
20. анонимен - ~PEACE~
06.09.2006 22:45
Love you all
цитирай
21. sunflower - И ние ...
06.09.2006 23:03
.. си те обичаме, червенокоске :)))))
цитирай
22. анонимен - ~PEACE~
06.09.2006 23:06
LOVE YOU SUNNY
цитирай
23. sashetu - хъх ;)
06.09.2006 23:08
да, да и аз ви обичам... :))
гледам малко съм изпуснала тука разговора ама нищо :Р
като първа кипра да се включа пак :Р
цитирай
24. sunflower - А, ние нищо ...
06.09.2006 23:10
... обичаме си се .... иииии туристи-металисти и манджи със салати ииии .... дъжд дето в момента го няма :))))))
цитирай
25. анонимен - ~PEACE~
06.09.2006 23:12
You too sashetu i love you to
цитирай
26. jvt - Много любов се лее...
07.09.2006 06:42
И аз ви обичм всички...
Исках да добавя само относно рецептата-
Имах един гениален преподавател от Университета който казваше :"Ако вие не можете да обичате всички хора,защо очаквате всички хора да обичат вас?" Нека ние обичаме ,а ако обичта ни се връща - добре. Ако не, както казва една приятелка (не е гений) "Който не ме харесва (обича) няма вкус." Малко детски звучи ,но поне успокоява...
цитирай
27. sunflower - Jvt, :)))))))
07.09.2006 07:23
Това последното, детското, също ми се въртеше в главата докато писах постинга, но после някъде изчезна и съм го пропуснала. Благодаря, напълно приемам допълнението! :)))))
цитирай
28. adjna - Сънче :))
07.09.2006 11:41
Абсолютно всичко, което си написала си е точно така :)
Хубаво е да правим живота си по-лесен :)
А ако съумеем и да интерпретираме това, което знаем ще сме Велики :)
И като казвам това, имам предвид, че сме и сега ;)
И само не бива да забравяме - любовта не може и не бива да поражда задължение у другия.. за каквото и да било :)
цитирай
29. autumnharmony - :)
08.09.2006 23:00
знаех си аз - харесва ми най-вече точката, където се казва да обичаш каквото и да е, стига да излъчваш на тези честоти...

...и ми хареса, че всеки си е уникален :)

...и ми хареса, че трябва да обичаш и уважаваш себе си (понякога е доста трудно, а звучи на една крачка разстояние)

абе, всичко ми хареса :)

Някои от приятелите ми викат "старче" (понеже бях най-младия в компанията), та затова може би душата ми е станала достатъчно млада вече ;) ех! :)
цитирай
30. sunflower - Ех, Есенен ...
09.09.2006 01:11
... ти, сродна душоооо :))))
цитирай
31. redhaired6 - ***
09.09.2006 14:07
И както се пееше в една песен: ОТ ДЕН НА ДЕН СЪМ ПО-СЪВЪРШЕН!
цитирай
32. sunflower - Вярно си е, ...
10.09.2006 13:48
... кво? :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5615464
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930