Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2006 09:54 - Никога вече
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3981 Коментари: 36 Гласове:
0

Последна промяна: 04.09.2006 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

За да не съм съвсем крайна и да кажа, че никога вече няма да отида на сватба, ще кажа, че НИКОГА, АМА НИКОГА вече няма да отида на сватба в този конкретен град и този конкретен ресторант (ще им спестя имената засега).

И понеже не ми се пишат романи, по облачни поводи (не че сватбата е облачно събитие, а тая конкретна сватба за този конкретния човек – АЗ, беше облачна) ще се опитам да бъда максимално кратка:

- Пътуване: 4-ма възрастни и 3 деца в една кола около 2 часа  и половина ... щеше да е почти нормално, предвид, че децата не пискаха, но от шофьора имаше какво да се желае: при едно рязко натискане на спирачки детето ми се трясна с един камък, който държеше в ръка (да я питам защо, ама ... )  право в главата,  ... добре, че има от дървените гени и на майка си и на баща си, та ... нищо и нямаше.

- Пристигане: Сравнително приятно. Може би най-приятната част от деня, в която видях някой и друг роднина на спокойствие и пих .. по джин с младите в града ... дето беше много готино .... малееее колко жени с хубави тенове ми бяха посочени от мъжете .... макар, че си признаха, че всъщност не гледали точно в тена :))))))) Ех, хубаво беше да е лято. :(

- Начало: Не знам колко коли с не знам колко хора, тръгват да вземат кумовете .. играе се хоро на улицата на тръгване, на пристигане пред кумовете и на тръгване от кумовете. После хоро пред блока на булката, качване на цялата тумба, заедно с музикантите по стълба широка около метър, празарлък пред стаята на булката, още едно на бързо там, и хайде пак хоро пред блока и хайде в колите.  Един близък родинина по професия полицай, поради професионалното си изкривяване, през цялото време очите му шарили натам насам, защото виждал как не знам колко си коли са оставени отключени с багаж вътре, измежду който маса женски чанти :))))

- Подпис – претупване за 10-15 минутки: да, да, горчиво, хайде на ръце и снимки, снимки, снимки ... Пропуснах половината от това, а в църквата  хич и не си помислих да отида след цялото това обикаляне с коли, клаксони, кумове, булки  и т.н. Тихичко се изнизахме по пантофки и право към ресторанта за по едно на изчакване на цялото джумбуре. Втората  и последна приятна част от деня: мека мебел на открито. Ей, голям кеф – видях такава в началото на лятото в Пловдив, където много ми хареса да си пия джинчето в 12 ч през ноща  навън на меко диванче и сега пак много се изкефих на това. Миналата година хита на сезона за мен си бяха седалките-люлки в заведенията, тази явно е меката мебел на открито.

- Ресторант: Е, тука идваме към по-хард частта ... и то не по-хард, ами хард, хард, та хард ... ама не рок, а чалга. Лелеееее откакто влязоха младоженците към 7 часа, до като аз изфирясах към 12 и още 2 часа след това май ... люта, ама люта чалга и кючеци ....на 100 (не е точно, просто цифрата ми харесва) децибела в най-отдалечения край на ресторанта и това със лошо смесване на уредбата и неособено добра певица. Идеята да отидем на тая сватба беше да уважим братчеда, щото е готин пич и да се видим с роднини, дето ги виждаме максимум по веднъж на година .... е, видяхме ги, но ако си мислех, че ще мога и да си приказвам с тях .... явно жестоко се бях лъгала.  И на всичко това присъстваше и бедната ми 78 годишна баба  - Божеееее как издържа тая жена на тоя шум, не знам.

Надявах се поне някое хоро да изиграя, но не би ... оказа се, че в тоя край играят поне 5 вида хора, от които аз знаех освен правото само еленкиното, а те тези ги свириха по веднъж, два пъти, през останлото време свириха някакви други, дето щях да си оплета всички крака ако се бях опитала да изиграя и затова само си седях :(((((  

Единственото добро нещо в ресторанта бяха професионалните сервитьори, които сервираха с добре отиграна комбинация и скорост, та и ордьовъра и вечерята бяха вкусни  и топли. Браво!

 - Края на ресторанта - В крайната фаза, съм излязла отвън (че вече не се издържаше, наистина), предупреждавам де що срещна неженени братчеди да не ме канят на бъдещите си сватби и чакам, някакъв братчед на мама да се допие, за да ни заведе у тях да спим – организацията на спането под всякаква критика – наложи се май да го извлечем полунасила от сватбата, за да си лягаме накрая. Ей с голям кеф си легнах, да знаете  ... и се зарекох: Никога вече!

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - ех емоции ли са
04.09.2006 10:03
да ги опише човек:)
Огнена, цъ цъ цъ!!!
цитирай
2. sunflower - Предвид, че
04.09.2006 10:10
последните месеци водех толкова безметежно съществуване - разбирай само спокойствие и любов към ближния ... тая сватба ме изведе на ръба ... удържах се да не кажа нещо повече от Никога вече, но ... с много трудности ... и на другия ден ми беше много трудно, да си държа езика зад зъбите и да не им кажа, че .... ми скъсаха нервите предишната вечер ... ама те нямаше да разберат, по общото мнение сватбата минала добре ...като се изключи това, че младоженеца се напил накрая ... ми то, как да не се напие човек? :)))))
цитирай
3. piccola - хаха
04.09.2006 10:12
това май се оказва....типичната българска сватба...:(
цитирай
4. velvet - Цветенце, спокойно,
04.09.2006 10:27
когато (ако) реша да направя таз глупост с подписването, ще те поканя, та да си поправиш мнението. Обещавам, ще ти хареса ;))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. sunflower - Чувала съм, че имало и хубави сватби ...
04.09.2006 10:31
... един приятел ми каза, че бил на рок-сватба, друг на рокерска .... не съм била на такива ... доволна съм, че мойта беше около 25 човека и си приличаше на най-обикновен купон ... :)))) ... с класически напивания и стрийптииз на бара (след ресторанта, без родата) от младоженца ... (братчеда бил се напил, ха-ха ...да беха видели моя в бара :))))) )
цитирай
6. piccola - хахаха
04.09.2006 10:32
е брау!
да...задушевния истински отпуснат купон.....:):):)
цитирай
7. tanque - ей,
04.09.2006 11:19
недей така де, и при моето преживяване имаше такива момента, ама аз не им обърнах чак такова внимание, а като ми надуха главата с чалгата излязох на терасата на хотела, да се насладя на гледката към пистите...
Недей се зарича, следващата сватба може да е по- добре... откъм организация ;)
цитирай
8. killu - Само кажи
04.09.2006 11:22
ресторанта и града :))))
цитирай
9. sunflower - Е, не беше чак толкоз зле де ...
04.09.2006 11:24
... само малко преувеличвам за забавление на аудиторията :)))))
Дай Боже повече хора се се аресват и да се зимат и да се гушкат после няколко десетки години ... сватбите са подробности, важното е да се обичаме ;)))))
цитирай
10. sunflower - Няма пък,
04.09.2006 11:26
killu!!! :(
:))))))
цитирай
11. sunflower - По-добре да съм лоша ....
04.09.2006 11:32
... че къвто съм стрелец, ако съм добра, нали се сещаш :))))))))
цитирай
12. killu - Това
04.09.2006 11:34
не го разбрах, но нищо!
цитирай
13. dosheva - Мойте съболезнования!
04.09.2006 11:54
Като чета това, което си написала, все едно че аз описвам всички сватби, на които съм ходила. С изключение на спането. Ама аз тука..поне знам - писва ми и си тръгвам, ама ..да разчитам на някой друг да си тръгна...тва вече е кофти. Като ги гледам сегашните сватби направо ми се плаче. И съм се зарекла, че заради майка си, баба си или незнам там кой си, ако трябва няма да се омъжа, ама в такава глупост няма да участвам.
цитирай
14. анонимен - И аз съм на мнението на Дошева!!!
04.09.2006 12:13
:)
Ф текиви Филми не участвам:)
цитирай
15. pti - Аз
04.09.2006 12:18
имам органическа нетърпимост към чалгата :((
Чувала съм, че имало и добри парчета. Емиии сорка, ама за мен всичко е под ножа - просто чалга култура. Знам, че е крайно амааа като четох и бррррррр направо си се представих там (това е комплимент за писането) и излязоох панически, бегом, през глава и т.н и т.н. :))))))
цитирай
16. dosheva - Най-тъпото е,
04.09.2006 12:35
че аз познавам младоженци, които не искаха да има чалга на сватбата им. Но човекът, който наричаше себе си Ди Джей имаше само чалга и някакви ретро пърчета и просто нямаха избор. Вярно, че и те са си виновни, ама тва...на собствената си сватба музиката да ти е кофти, е ужасно. Или..пък пускали чалга, щото....хората искали. Направо са за убиване.
И тва...с разни ми ти там традиции, дето...никой не знае какви са точно, или защо ги прави, ама...баба еди коя си била казала, че...така, ама другата баба...казала..по друг начин...Луда работа. Младите ли се женят или бабите. Направо е смешно.
Слънчогледче, поздравления за купона с напиванията. И аз мисля нещо такова да направя /ако някой ден се реша на тавава стъпка/, ама на моята сватба ще има..."...и булката се напи накрая" :):):):)
цитирай
17. vilify - до болка познато усещане
04.09.2006 12:39
и аз преди година присъствах на подобно събитие, но бях кума! как се трае това??:))) после ме боля глава 2 седмици!
цитирай
18. piccola - Дошева Дошева
04.09.2006 12:40
ти луда главо!!!
за твоята сватба ще пропия алкохол, да знаш!!!
и тя бе там..и тя се напи!!!!:)
цитирай
19. dosheva - Piccola,
04.09.2006 12:44
ти да не се прайш ей. Аз те видях в бара на Мей Мей как си поръчваш коктейлчета :):):)
цитирай
20. piccola - да бре
04.09.2006 12:49
ама те беха безафтохолни:(
срамота...затва вече не ме пускат там:(
цитирай
21. анонимен - Може ли темата за чалгата да я оставим на страна...
04.09.2006 13:17
все пак всички сте я слушали..е ,наистина някои от вас са слушали Гъци гъци и тем подобните...има по-стойностни парчета..А и съгласете се с мен ,че когато човек е на няколко алкохолни питиета му се танцува и не точно на Ramstein или Madonna...все пак това си е един вид култура:)
цитирай
22. pti - мисля,че
04.09.2006 13:39
темата е повлияна именно от чалгата???!!!
?
А и на мен никога не ми се танцува на чалга(ама никога)!
за слушане .... всеки я е чувал, щото е НЕИЗБЕЖНО :(
бляяяяяяях
цитирай
23. анонимен - А нещо по-различно от Гъци Гъци слушала ли си?
04.09.2006 13:47
За да ги слагаш под един знаменател поне трябва да си слушала малко повечко от десетина парчета.Аз не мога да сложа всички песни от Пока под един знаменател...не ми харесват и това е..не харесвам определени парчета определен стил...но не понасям хард рок ...но той е част от пока не самия рок....както и чалгата не е само чалга...тя е част от популярния фолклор на народа...и недей да казваш че народа е прост като я слуша тая музика:)
цитирай
24. pti - Четеш
04.09.2006 13:59
между редовете, м?

Изказах само личното си мнение. На мен ми се повръща от чалга културата. Дори не съм и мъж, за да "гледам", макар че какъв мъж трябва да си за да гледаш това!!!!

Народа е прост, за да я слуша тази музика!
Сега го казвам!
цитирай
25. анонимен - Ами наречи ме простачка,но тази музика ми допада
04.09.2006 14:07
Както ми допада всеки един стил...:)
Всеки стил музика има собствен чар...а чара на чалгата както я наричаш ти не е в мадамите или колкците които мъжете в тези клипове карат...а самия смиъл който имат текстовете...всички имат смисъл...и всеки един човек от така наречения от теб прост народ изпитва тези желания и тази емоция
Еминем го е казал:
На никой не му харесва музиката ми,но всички ме поздравявате.Защото никога не сте имали смелостта да си признаете ,че това нещшо ви харесва."

PEACE
цитирай
26. pti - Много
04.09.2006 14:11
си права!
Страшно много ми харесва, но искам да изглеждам по-Ентелигентна, затова само така разправям!!!!
Иначе всъщност ....
Ей, НА признах си ....
Аз нямам такива комплекси, ти що ги проявяваш? Много важно АЗ какво съм казала??????

Слънчево цвете, ако искаш можеш да затриеш глупостите, с които надраскахме темата ти .... :(
цитирай
27. dosheva - Еххо, сладурани!
04.09.2006 14:53
Я стига сте се карали. Дори и хората, които слушат чалга да са прости. Това ли е най-важното - да си умен? Аз също не харесвам тая музика., не харесвам стила на поведение в чалга дискотеките, но какво значение има кой какво харесва. Важното е нещо да харесваш и нещо да те прави щастлив. Кой бил прост и кой умен. Ми...толкова. Мен доста често са ме обиждали, че съм проста. Е, и? Толкова мога, толкова правя, така съм щастлива. И ония в Африка са простички милите, ама....си тропат щастливо край огъня и не им дреме. А кой е по-полезен на човечеството или на себе си - незнам!
цитирай
28. анонимен - :)
04.09.2006 15:09
Вечният рефер:)
цитирай
29. pti - Еми
04.09.2006 15:10
и аз не го бях казала, докато не го намериха между редовете, ..... и щом са го чули редно е да го кажа, все пак ... .
faith, не те познавам за да си създавам мнение за теб. Само не се олицетворявай с чалгата,плс; едва ли това е най-отличителното за теб, като гледам в блога ти какво твориш(от душа) !!!
цитирай
30. анонимен - Аз се олицетворявам с Хип хопа ,което е още по-страшно:)
04.09.2006 15:25
Извинявай съни ,.че направихме този твой пост в говорилня за чужди гледни точки:)
цитирай
31. pti - Харесвам
04.09.2006 15:28
усмивката и песните на Daniela Mercury :)

PEACE :)
цитирай
32. анонимен - ей...
04.09.2006 16:21
недей да крадеш чужди реплики:)

PEACE
цитирай
33. pti - !!!!!
04.09.2006 16:28
Няма повече да правя така :)))

пп - хмхмхм 8)
цитирай
34. sunflower - Момичета, споко :)))))
04.09.2006 17:12
.... говорете си, не ми пречите :))))))
Аз не съм чак такъв меломан и не се впрягам много по въпроса с музиката, освен ако наистина не е на знам колко си децибела до ухото ми. Пропуснах да го кажа по-горе, но, Pti, нашия поп фолк е върха сравнен с някои сръбски парчета и турски маанета ... т.е. има и по-лошо. :)))))
цитирай
35. pti - Донякъде
04.09.2006 17:48
сте прави, че се впрягам по отношение на музиката, но това е собствена "нетърпимост", без да е отличителен белег за някакви качества 8).
Аз обаче донякъде няма да се дразня, ако музиката си е на мястото си - маанетата в Турция, сръбските парчета на "националния стадион" :)))))))))
Идеята ми е, ..... всеки да слуша каквото си иска, но да не се налага на другите да го правят! Ей това е ... :)
цитирай
36. sunflower - Съгласна съм ...
05.09.2006 09:20
... моя любим слуша Слейър и ако се опитваше да ми се наложи и аз да слушам това чудо, трябваше да се избием в къщи :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610338
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930