Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2006 12:17 - Обедно търсене на смисъла :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2669 Коментари: 12 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес се сетих как едно време си задавах въпроси за смисъла ... на живота. Някак идеята, че той няма смисъл не ми допадаше. Като си помислех само каква загуба на енергия трябва да е да се създаде и роди едно дете, после да го отглеждаш и учиш 20-тина години, после да си скъса задника от работа 40-50тина години, да остави някакво наследство от деца и свършена работа, и после да умре и червеите да изядат тялото му .... Хм, възможно ли е това? Някак по-нормално е енергията да не се губи, а да минава от един вид в друг. Що пък това да не важи и за хората. Сега съм приела идеята за прераждането за вярна. Не само това, но и подозирам, че в предишния си живот съм била мъж. Някак малко женски черти виждам у себе си - никак не съм суетна, не съм добра домакиня, не съм и кой знае колко добра майка, а в същото време съм ужасно свободолюбива, обичам да пия по една бира с пияниците в кръчмата, и изобщо предпочитам мъжки компании ... и .... ииии женски тела ... харесвам си моето, а се хващам, че се заглеждам по мацки и навън ... Например на морето само по женски задници гледах ... после като се замислих сериозно, само едно момче бях загледала за 10 дни и нито едно друго мъжко тяло или физиономия не ми е останало в съзнанието, докато женски тела ... още ми се мяркат няколко .... Много странно .... Дано наистина да има прераждане, защото в противен случай, ще .... трябва да се прегледам май :)))))))


Тагове:   Обедно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. adjna - Сънче ;) Флауърче ;)
28.08.2006 12:29
Хич не се притеснявай :P
Най-вероятно просто си ценител на красивото женско тяло.
А за прегледа - то тук нали знаеш, че всички сме за преглед :PP

А за преражданията - аз например, усещам, че съм била жена в почти всичките си животи досега, но иначе съм млада душа, чак в Египет съм живяла първия си живот.. :)))

И все пак на хубавото не можем да кажем грозно..
цитирай
2. dosheva - Все едно аз съм го написала това!
28.08.2006 12:43
Всичко, което казваш важи и за мене. Само че аз още не съм майка и нямам идея каква съм била в предишния си живот.... Ама съм мъжко момиче в тоя си живот. И харесвам мъжките компании, и женските тела - то наистина на красиовто не можеш да каже грозно.
А за енергията - съгласна съм с теб. Аз вече вярвам в прераждането. ама..трябва още много неща да си изясня....
цитирай
3. uazi - Не вярвам в друг живот...
28.08.2006 12:48
и затова мисля, че смисълът на живота ни е да изживеем колкото се може повече хубави моменти, сега...защото утре може и да няма. И ако наистина живота ни свърши, трябва да можем да се върнем в мислите си назад и да сме доволни от това, което сме оставили след себе си. Трябва да сме доволни от всичките моменти на щастие. А тези, които цял живот пестят парите си, мислейки, че "някога" ще дойде времето, когато ще си позволят нещо...на тях мога само да има кажа, че ако случайно си замина преждевременно и съм си била заделила някакви пари настрана, ще се върна от небето, за да си ги изхарча. Защото пари на небето няма да ми трябват. Само спомените...
цитирай
4. sunflower - Uazi, :)
28.08.2006 13:25
това, че вярвам в прераждането, не значи че не вярвам, че трябва да живеем пълноценно тук и сега :) ... нещо като това, дето казва ferrko - когато нещо ми харесва и ми влияе добре .... го правя, да :)))))
цитирай
5. sineater - Този въпрос е като въпроса на въпроса.
28.08.2006 15:20
Въпросът пита: Някой няма ли да ми даде отговор?

Ако животът имаше смисъл, щеше ли да ти е по-лесно да го живееш? Аз не вярвам, че всички ще изпълняват предписанията на отговора.
цитирай
6. sunflower - ееее, сега пък предписания ....
28.08.2006 15:30
... и всички. Не съм си задавала въпроси за всички. :) А на мен, да, може би ми е по-лесно като знам, че има смисъл ... някак безсмислието ... е безсмислено ... :))))
цитирай
7. jokera - Аз поне знам какъв съм
28.08.2006 16:37
бил в предишния живот.:))))
А колкото за прегледа мисля че не ти е необходим.
Просто най-съвършенното нещо което е създала природата е женското тяло. Е поддържаното де! С нормални килограми. Рубенс май е бил на друго мнение ама ...
цитирай
8. tanque - не се сещам
28.08.2006 18:05
вече къде го прочетох този израз - "да те газят мравки" - когато се опитвам да си представя необятността на вселената и собствената си незначителност в нея, се чувствам толкова малка и незабележима, че този израз съдържа в себе си всичко - толкова съм малка, че даже мравките ме газят...
цитирай
9. sunflower - Абе, знам ли ...
28.08.2006 19:20
по-скоро хем сме незначителни, хем сме значителни ... както искайте го разбирайте .... :))))
Joker, знаем за теб - овчар в Румъния, нали :))))))
цитирай
10. autumnharmony - Аз намирам смисъл в...
28.08.2006 21:10
Смисъла на живота намирам в това да се чувстваме щастливи, да извличаме полза дори от негативното, да намерим приятел, да си прекарваме добре (чрез всичко онова, което ни харесва и ни се иска да правим) и да се усмихваме по-често.

От там насетне, убий ме, смисъл не виждам. Май смисъла на живота си е самият живот :)
цитирай
11. sunflower - Абе, може и така да се каже, но ...
28.08.2006 21:23
аз, например, имам дете .. освен всичко друго някак ми се иска тя да живее мъничко по-добре от мен :)))) А тя, историята, горе-долу така и върви - жизнените условия на хората се подобряват и те имат по-голяма свобода ... да бъдат себе си, ако не друго :))))
цитирай
12. autumnharmony - Да
28.08.2006 23:18
Дано така да стане :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611890
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930