Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2006 12:11 - Една почти обикновена седмица :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2033 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.08.2006 12:11


Та споменах вече, че в понеделник ми дойдоха на гости приятелско семейство с две дечица, близначета.. Е, това се казват гости – носеха си всичко, ама абсолютно всичко – всякакви дрехи, кърпи, принадлежности, даже ютия си носеха ... а за храна, да не говорим – два кашона с домати (един за ядене, един за зимата), чушки, даже картофи, сиренце, кашкавал, саламчета, и едно пиле ..... огромно, ... а каква качествена кайсиева носехааааа, лелееее,  не е истина (все по-голям ценител ставам, а все по-рядко срещам качествено направена домашна ракийка вече, ех да му се не види .. ..:( ).  Първата вечер готвихме от пилето, а на втория ден ми донесоха една огромна кутия с шишчета ... били на плаж край реката и направили повече шишчета .... чудесно – не готвих. (моя мъж пък си взел през деня да си носи за обяд, но улучил двете вегетариански точно ... е, като си няма късмет човек, няма, и туй то:)). На третия ден бяха взели свекърва ми с мойто дете, дето стои сега при нея, че не работи детската и ги водили и тях край реката – трите деца се скъсали да играят, а те пак си правили чушка-пръжка -  довършихме деня у свекърва ми, че един неин племенник си празнуваше рождения ден у нея. И тая вечер не готвих. На следващия ден, пък моя плененник имаше рожден ден – минах през сестра ми, после хайде с гостите на кръчмичка – на цаца и картофки .... пак не готвих. Хи-хи ... голям кеф, ейййй  ...за довечера няма да казвам, че ще се потретя вече :))))))   ... единствения проблем ми беше, че бях твърде заета и вечер не можех да си пиша и чета писания на блогърчета, ама нищо и другата седмица е седмица ... :))))


Тагове:   седмица,   обикновена,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. autumnharmony - Брей,
25.08.2006 12:26
ако другата семица ще готвиш, да взема да ти дойда на гости :)
цитирай
2. sunflower - Хи-хи ...:))))
25.08.2006 13:29
... ше готвя ... ама имам вече заявка от моичкия да сготвя по най-бързия начин един боб, че му писнало от печени, сухи манджи. Така че освен да дойдеш след боба :))))))
Аз иначе обичам да готвя, но в тая жегаааа, .... и като детето не е у дома и мога да се шляйкам по принцип ... как да готви човек? :))))
цитирай
3. tanque - аааа,
25.08.2006 13:32
искам чушка-пръжка - като идвах при баба ми на село(Злокучане се казва - както казва баща ми - оттам хората кучета не си вземат, а той си взел жена!:), там винаги си правехме чушка-пръжка! Най-вкусното нещо,което си спомням от детските ви години:)
Съни, как ме върна в детствотооо:) Благодаря ти!
цитирай
4. sunflower - Ама няма такъв вкус ...
25.08.2006 13:38
... никъде другаде, наистина :))))))
За детството, ... моля, пак заповядай!!! :)))))
Аз цял живот към това се стремя - да си възвърна детството ... и ми е кеф, че успявам да напомня и на някой друг за него - обикновено човек няма по-безгрижен и щастлив период от живота. :))) (аз обаче ще се опитам да променя тая максима ;) )
цитирай
5. autumnharmony - Ей,
25.08.2006 13:48
как след боба бе! Като малък любимите ми ястия бяха пържени картофки и сух боб на яхнийка - и още ги издигам в култ. Но така и не се научих да сгъстявам боба, както баща ми го прави. Гледал съм го хиляда пъти и пак не мога да разбера. Нещо бъркам (в тактическия смисъл, не в готварския).

А с другите манджи проблеми нямам... някоя да си търси мъж дето да готви? :P
цитирай
6. sunflower - Ха-ха :)))
25.08.2006 14:16
ще ядем боб тогава ...:))) и ще ти потърся накоя дето си търси такъв мъж ;) ... въпреки, че не ставам за сватовница. Досега две двойки съм събрала, но първата е бездетна, а втората се разделха:(
цитирай
7. ogisinko - За какво ти е да готвиш за Вас двам...
26.08.2006 02:45
За какво ти е да готвиш за Вас двамата, когато може да се живее и од лјубов.
цитирай
8. jokera - Хе хе
27.08.2006 01:56
боба е хубаво нещо ама с домашна наденичка вътре. А за сгъстяването лесно става. От тенджерата в тавата и после във фурната. Ама боба ни с биричка ни с винце. Ще чакам бахура. :)))))))))
цитирай
9. autumnharmony - Слънце,
28.08.2006 04:15
виж сега - важното е, че си ги събрала, а па разделянето си е по тяхна вина.

ти ме събери с някоя, па остави готвенето на мен от там насетне :)

То когато бобът ми й омръзне, ясно, че ще се разделим хахаха (е може след това да пробваме секс, току виж яденето остане на заден план, муахахахаха)
цитирай
10. sunflower - Ти не го слупшай Оги :)))))
28.08.2006 08:35
той звучи много романтично, ама дали може да се живее само от любов????? се питам аз???? Освен наистина ако не приемаме, че любовта е тая сила дето държи атомите и цялата Вселената :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598366
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031