Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2006 15:08 - Да си кажа и аз нещо за блога :)
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5363 Коментари: 49 Гласове:
0

Последна промяна: 24.08.2006 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отскоро съм тук. Харесва ми. Всичко ми харесва. Харесва ми, че мога да си пиша ... харесва ми, че мога да чета. Харесва ми да кажа нещо мило на някой. Харесва ми някой ако ми каже нещо мило, но ... не държа на това. Виждам истински хора тук. Истински хора с техния истински живот. Повечето не се праят на  ... други .... Аз лично, не вярвам в критиката. Не виждам нищо позитивно или полезно в нея. За мен тя си е вид осъждане. Някой беше казал: „Не съди, за да не бъдеш съден!” Блога си е мой и мога да си го модерирам – ако нещо не ми харесва, ще си го изтрия. Ако на някой не се харесвам, да не ме чете ... ако се опита да нападне ... ще го отмина или ще го изтрия, за да не зареждам пространството с отрицателни мисли и чувства. Харесва ми да има коментари и ми харесва да гласувам – гласуването го възприемам като вид коментар – понякога просто нямам какво да кажа, но искам да споделя радостта и задоволството си от прочетеното – правя го като гласувам. Спомена се думата елит – и да има такъв, какво от това? Аз обичам да чета „елитни” писатели – обичам да се потопявам в техния свят и те ме карат да се стремя ... да намина себе си .... Колкото успея, толкова ... и да не успея  ... ще съм опитала поне .... Виждам едни невероятно талантливи и загрижени за света около себе си хора. Това ме радва безкрайно,  .... дава ми надежда за света-утре. Радвам се, че ако даде Господ, ще съм част от този свят-утре. Не обичам да слушам апокалиптичните очаквания за света-утре на средностатистическия българин. Не обичам мрънкането  – обичам да има позитивни действия и хората да се обичат. Иска ми се да напомням на близките си постоянно, че една работа може да стане добре, само ако се прави ... с любов. Това важи за абсолютно всичко. Много хора, все още не вярват в любовта, но тук виждам толкова много, които вече живеят с нея ...... в нея .... Обичам този Блог.бг и всички в него .. .


Тагове:   кажа,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musketar - здравий слънчогледово цветенце :)))
24.08.2006 15:17
и аз съм за коментарите и за елитните писатели - действат ми зареждащо ! :)
цитирай
2. adjna - И на мен ми харесва
24.08.2006 15:22
много даже ми харесва ;)))
Всичко трябва да се прави с любов... О, даааа ;))
цитирай
3. velvet - Тук
24.08.2006 15:25
все едно прочетох мислите си! И ми стана мъчно, като видях как хора, при които ми е приятно да отида и да прочета какво се е случило с тях и да лепна един глас просто защото ме радват, сега са ЗА да няма гласуване и коментари.
Ти обаче ме зарадва ;)))))))))))
цитирай
4. sunflower - Забравих да кажа ...
24.08.2006 15:46
колко ме радват точките и скобичките на усмивките дето виждам тук и навсякъде :))))) ( и аз не си ги спестявам, ... даже май прекалявам понякога ... ама това да е прекаляването, пък :))))) )
цитирай
5. pti - Ама
24.08.2006 15:48
защо да няма гласуване ???
Аз също правя така, когато нещо ми е харесало и .... напира нещо в мен да му дам гласа си :))).

И наистина нищо позитивно или пък още по-малко градивно няма в критиката!!!!!!
Това някой си го е измислил за оправдание!!!
:)
цитирай
6. piccola - елит?:)
24.08.2006 15:50
писах и в постинга ан Зликата:)
никой не е задължен да има блог тук..или където и да било другаде.
никой не може да задължи другия да прави/чете/гласува/коментира/дискутира/поства и пр.
НИЕ КОМУНИКИРАМЕ ЕДНИ С ДРУГИ...по различни начини.
нека не си пречим.
нека си подадем ръка и се наслаждаваме на приятните моменти, защото всеки един от нас си има една камара други...неприятни.
чета интересни хора тук. и ми се иска и занапред да виждам и да ги чета...тук в този блог.
Не ги гонете. Не ни гонете.
цитирай
7. анонимен - това са и моите мисли :)))
24.08.2006 15:51
тук съм от няма и 3 седмици....невероятно е :))))))))))))
цитирай
8. autumnharmony - И аз съм доволен
24.08.2006 15:51
И съм сългасен, че човек трябва да се усмихва и да се радва на живота си, защото иначе как да му се случат хубави неща, ако той не ги забелязва?

А от разни блогове не, но форуми се бях отчаял.. въобще от подобен вид комуникация, защото ми беше втръснало от хора, които само се заяждат и целят да докажат кой от кого е по-прав. За щастие тук не е така и мога да забележа някои светли и хвърчащи души.

"Тук" можеш да си изкажеш спокойно мнение и виждане без да се налага да водиш дискусия. Не очаквам от всички да ме харесват или разбират, това е противоестествено. Не се чувствам длъжен да отговарям на всеки коментар или пък да се защитавам - просто не виждам от какво.

Искам да си пиша и споделям и да чета по начина, по който на мен си ми харесва. Искам да ми е интересно. Нищо повече :)
цитирай
9. bamby13 - Това са и моите виждания за блог-а
24.08.2006 15:52
но не бих могла така добре да ги синтезирам и изложа както си го направила ти
Благодаря ти че стана изразител и "другото" мнение
цитирай
10. анонимен - :)))))))))))
24.08.2006 15:52
само ако знаете колко ама колко много ми помага този блог!!!!!!!!!!! и аз чак не вярвам
цитирай
11. piccola - Мейче....
24.08.2006 15:56
ти са...нещо...хммм
довечера парти?:)

Добре дошъл на autumnharmony:)
Бамбито, ти недей да скромничиш. много добре си ги синтезираш и излагаш.
Благодаря на огненото цвете, че поде темата!!!!
цитирай
12. uazi - Мислех си точно това...
24.08.2006 15:58
че искам да съм свободна и да имам правото да чета, коментирам, да ме коментират, критикуват, харесват и не харесват...всички и на воля. Искам си Личните Съобщения, искам си снимките и всичко останало. Искам да имам правото, да си слагам снимки, ако ми харесва; да си пиша с хората, ако и на тях им харесва, да чета за житейския опит на блогаджиите...Иначе няма да пиша повече, нито ще чета...това ограничение си го имам в службата, в живота. Затова идвам в блога, за да се срещам с хора, които ми харесват, да мога да съм съпричастна, да намирам и давам утеха.
цитирай
13. анонимен - Внимание сектанти...
24.08.2006 16:00
на 3 - УСМИВКИИИИИ ! ! !

Ха-ха-ха

Поздрави
цитирай
14. анонимен - хехе
24.08.2006 16:00
хайде да си направим парти довечера:))) по ваш избор какво;)))4акам предложения... да му се радваме на блога;)))))
вчера нещо пропуснах..но днес няма ;)))
цитирай
15. piccola - мдааа...
24.08.2006 16:05
предлагам да....направим парти
ценим хубавата музика, задушевната атмосфера, интересните теми, чуваме всички...пушим, лафим и ...се хубави неща
някой притеснен....

усмихнати сме бре Злика. дай нещо по-ново, това доста се поизтри вече....:)
цитирай
16. bamby13 - :P
24.08.2006 16:10
nana nana nana
цитирай
17. sunflower - тихичко се кефя ...
24.08.2006 16:13
на всички коментари :))))
цитирай
18. pazzo - zlika
24.08.2006 16:39
има право обаче. Понякога и мен ме стряска това вашо невероятно добро настроение...винаги, на всякъде, по всяко време и на всяка цена. Също така ми направи впечатление, че повечето го правят жените. Не знам от къде го намирате тоя дух бе хора??? Кажете как става, за да мога и аз да стана като вас! :)
цитирай
19. pazzo - а за партито
24.08.2006 16:43
Аз съм посещавал сбирките на www.e-bane.net в Гюлето. Там ходеха само най-изпържените мозъци, но беше много яко. Добре че е нета да събира толкова лесно хората с еднакви интереси и интелект. Толкова е хубаво да пийнеш една биричка с някой който познава и кътните ти зъби, но те вижда за първи път. :)
цитирай
20. sunflower - Не знам ...
24.08.2006 16:47
за другите, pazzo, аз така съм родена :))))
Е, шегувам се малко и ще ти обясня - случвало ми се е да съм много скапана, да ме боли зъб, да съм нервна, щото съм гладна, да ме зареже гаджето, да ... не си казвам всичко сега, но кажи ми, има ли някакъв смисъл да споделям това с някой??? Какво ще му донесе това на него - само ще го скапе и него. А на мен ще ми стане ли по-добре?
Затова ако ми е кофти и ред няма да напиша - поне тук, а ако ми е готино, искам да го споделя и ако успея да предизвикам и една усмивка само на друг човек, си е струвало да живея днес. :)
цитирай
21. uazi - Е сънфлауърче!
24.08.2006 16:50
Уникална си! Е те тва наричам хъс за живот! Мойта усмивка я получаваш веднага! :)))
цитирай
22. анонимен - :)))))))
24.08.2006 17:02
:))))))))
:)))))))))))
:)))))))))))))
:)))))))))))))))
:)))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))

усмихната пирамида :))) стълбица ;))) хихик
цитирай
23. velvet - хахахахаххааххаххахха
24.08.2006 17:05
Мейче, разби ме :Р:Р Айде и от мен
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
24. анонимен - :)))
24.08.2006 17:10
;-РРР
обичам да се смея
в блога го правя често
значи си е ОК ;)))
цитирай
25. анонимен - ...
24.08.2006 17:23
"Толкова е хубаво да пийнеш една биричка с някой който познава и кътните ти зъби, но те вижда за първи път. :)"

Специално към pazzo:
Каквото и да напиша за себе си в блога, повярвай ми, когато ме видиш, това, че ми знаеш и кътните зъби, ще бъде последното нещо, което ще си помислиш!!!

Поздрави,
Сабина
цитирай
26. uazi - Еее...недейте така да ме плашите!
24.08.2006 17:29
Аз тамън се каня да се видя с един блогер (толкуз по темата за запознанствата)...вие ще ме разубедите! Дайте шанс на мечтите, че нема да избяга още кат ме види от далече...моля ви! :))
цитирай
27. анонимен - хехе
24.08.2006 17:36
Уази, споделям !!!!
цитирай
28. pazzo - Хора,
24.08.2006 17:36
не ви говорех за запознанства и свалки, но както и да е. Едно голямо парти с всички от блога, това ми се въртеше в главата. Влизаш в едно заведение в което са запазени места. Носиш със себе си тебелка с ника си. И около тебе пълно с такива хора. Сещаш се кой с какво си си говорил, кой те е карал да се пръскаш от смях докато си бил на работа. Такива нещица.
Uazi, поправи ме, но ти нямаше ли си приятел на който държеше много?? :)
цитирай
29. pazzo - специално за Поздрави, Сабина
24.08.2006 17:38
Ти пък от къде знаеш какво знам аз за кътните ти зъби??? :)
цитирай
30. dosheva - И моите мисли за блога са същите като на Слънчогледчето!
24.08.2006 17:38
И аз съм отскоро в този блог. Но ми е много приятно. Върха е! И благодаря на всички! Много ми помагате с позитивизма си. Просто ме заразявате с него. Още веднъж - поклон и усмивки :):):):)
цитирай
31. uazi - Нямам си приятел...тцъ...кой да ма вземе...
24.08.2006 17:43
Всъщност нямам такъв приятел (личен, гадже или както им викате). Иначе си имам приятели (точно 2-ма на брой, мъж и жена), на които много държа...но те са приятели от сорт "истински". Ако за него ми говориш, нещо си се обълкал...той не е блогер.
Въх Пацо! Е те за тва ми трябват ЛС-та!
цитирай
32. анонимен - Е тва очаквам да чуя и не мога да заспя...
24.08.2006 17:50
Дори ходих при гледачка. Тя фърли 2 боба и каза "Уаз няма гадже!"...

Кога и къде?

Ха-ха...

Поздрави
цитирай
33. pazzo - хаххааха
24.08.2006 17:52
Като се замисли човек, едната половина от блогаджиите пишат защото си нямат гаджета ( какво друго им остава), а другата пишат точно защото си имат. Незнам дали ме разбирате. :)
Уаци, какво стана с конкурса...нали и такъв щеше да има?? :P
цитирай
34. анонимен - Паци, обаче...
24.08.2006 17:54
ако ме покани, няма да дойда, че мож ме чака с брадва в ръка...
А дали паци и уаци не са един и същ...
уац ме зарибява за да дойда и идва паци с брадвата...

Ще отида довечера пак при гледачката да фърли този път 5-6 боба... :-D

Поздрави
цитирай
35. shiva - хахаааа
24.08.2006 17:57
Злика, кефиш!

А ся кажи, ако ги няма коментарите, как щеше да породиш такива радостни чувства! Само с постинги не става :)))
цитирай
36. geo - хора
24.08.2006 18:00
кефите ме. И докархате усмивка на лицето ми. Нищо повече няма да казвам повече, да не се развали магията :-)
цитирай
37. dosheva - Аз мисля, че половината от чара на блога е в коментарите
24.08.2006 18:01
А и не съм сигурна, но не може ли да си настроиш блога да не получаваш коментари. Май може. Така че - кой каквото иска!
цитирай
38. pazzo - zilka
24.08.2006 18:02
Като се има предвид групирането в блога, от което толкова много се плашиш, нищо чудно зад някой ъгъл да те причака група фенове на личните съобщения и снимките!! И после бобец, леене на куршуми...нищо няма да помогне.
цитирай
39. pazzo - Приятна вечер на всички..
24.08.2006 18:06
искам да пожелая понеже приключвам трудовия процес. Ще се видим пак....най-вероятно утре. :)

Поздрави
цитирай
40. candysays - Голяма забава...
24.08.2006 18:13
....е паднала тук май... Докат мен ме е нямало...И без да разбера. Та- присъединявам се и аз- с моя глас и моите усмивки :))))))))))))))))))

П.С. Искам си коментарите и гласовете в блога!!!! ИНАЧЕ НЯМА ДА ИГРАЯ... ;)))))))))))))
цитирай
41. juana - Здравейтеее на всички весели и усмихнати момичета и момчета !
24.08.2006 18:14
:))) :)))) :))) :))))))))))))))))
и аз те дарявам слънчев цвят с моята истинска,искренна и приятелска усмивка.Тя е както за теб така и за всички в този блог.Чета ви всеки Божи ден с истинско удоволствие.Стоя с вас до късно вечер.....чувствайки ви толкова близо до себе си при мен почти се разсея онова неприятно усещане на самота,което ме беше обвзело до преди да дойда и аз "тук"...Ще откликна като ехо след думите на Съни....обичам ви!! :))))) Останете винаги такива,каквито сте - истински !!! Точно в това е цялата магия...,а тя е прекрасна.
Ненавиждам лъжата и лицемерието.Имам невероятен нюх към хората възползващи или ползващи се от тях.
Няма да преувелича,ако ви споделя,че ще ми липсвате страшно много до като съм си в Б-я ( през септември).Там нямам собствен комп и едва ли ще ми остава време за да ви посещавам макар и за малко ползвайки PC от някоя нет-зала. :((
.......................
Ле лее....Съни, олях се в количеството на коментара ми....ама кво да направа,като тази тема на постиг ми се оформяше от няколко дни и в мойта глава. Кой превари - той свари.. :))) И понеже всичко това исках да го споделя с вас се възползвам макар и да е под формата на коментар. :))
P.S. Хеей,Мейче,къде ще е партито бе мила?? В бара ти или някъде другаде.Нищъ да въ и да го пропускам .. хах.. :)))) :)))
цитирай
42. анонимен - Добре дошъл в кошера!
24.08.2006 18:15
Честито приземяване!
цитирай
43. sunflower - Между другото ...
24.08.2006 19:58
аз утре ще съм на Рок в Рила. Видях някъде, че и Gazza ще е там ... - да слагам ли табелката утре, Gazza???
Ох, не успях да прочета всичко, а трябва да излизам - довечера ще почета внимателно ... вие продължавайте ... :))))))))))
цитирай
44. ogisinko - Обич
24.08.2006 23:21
Примаш ли Обич и од чуждина?
Или Обичот е Обич од каде и да е.
цитирай
45. sunflower - Ех, Оги, ... :)
24.08.2006 23:26
... разбира се, че обичта е обич от където и да е.
Имам приятел унгарец, приятел англичанин, приятелка шотландка и приятелка латвийка ... и то на живо, а не виртуално ... :)))
цитирай
46. piccola - Оги
24.08.2006 23:28
ти си харесал нашта мома...
ама да знаеш, че ния така лесно нема да я дадеме!
обичай я, ама това с писма 5 години.....и всеки ден...да ги получава....тя ще вземе да се влюби в пощальона (както написа днес и Лопес)"_
цитирай
47. sunflower - Ха-ха ...:))))
24.08.2006 23:40
... и така, сега преди да си легна ще кажа само две думи още ... прочетох две-три други дискусии по темата и съвсем нескромно искам да заявя на себе си и на всички, че моя постинг си беше най-хубав (ако някъде не съм споменала досега, да си кажа, че и мойто гардже ... опс, дете ... е най-хубавото в града :))))) ). Коментарите към него също бяха най-хубавите ... едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички за тях и пак моля да простите нескромността ми ... тя надявам се да се оправдае от това, което искам да кажа сега: Моя постинг/коментари бяха най-хубави, защото написах постинга с много любов ... към всички вас ... вече казах какво става с нещата дето се правят с любов .... е, за сетен път се убедих как това действа на практика. :))))
Хайде лека нощ от мен за сега и до ... утре :))))
цитирай
48. piccola - ти огнено цвете
24.08.2006 23:41
знаеш!!!!!
лека!:)
цитирай
49. ogisinko - Пикола,
26.08.2006 02:54
Стига веке од писма.
Сега е на ред нешто конкретно
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610410
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930