Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2006 00:16 - Глезена ... за уикенда :)))))
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 911 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2006 00:40


Вчера докато си седях под чадъра край басейна, телефона ми звъни и един стар приятел ме пита, дали да ни дойде на гости и да ни направи спагети. Този стар приятел го познавам добре и знам, че ако звъни, значи е пиян ... ако е трезвен, просто не смее да звъни, но в същото време е толкова добър готвач, че мисълта да ми сготви и аз да не се занимавам изобщо тази вечер с говене ... ме изкуши. Поканих го. Знаех, че може да откара до късно и да се наложи да преспи у нас, но реших, че това си струва ... спагетите с телешко, дето ми обеща. Пристигна пиян, наистина, ..... и пиян готви, но ... спагетите бяха върха. Много добър готвач е, и аз все се ядосвам, че не работи това, но той казва : "Така съм преценил." ... и въпроса се приключва. Странен екземпляр ... единственото нещо , което иска да прави като е свободен е ... секс. Но Господ нещо го наказва напоследък, защото приятелката му от години е в Кипър на работа и той все я чака и чака .... а докато чака, вчера ми стана ясно, че имал 40 Гигабайта секс на компа!!!! Живота му се върти в рамките .. работа, секс (сам с/у компа), сън, секс, работа, секс, сън, секс и така ..... Не е лошо момче иначе ... само е малко егоцентричен и особняк. А днес пък, отидох на реката с шестима пияници от махленската кръчма, барабар с моя мъж и детето. Изключително забавно беше ... и най-важното, мъжете готвиха ... лелеееее, не мога да повярвам, бях сама жена и явно решиха да ме поглезят - и с огъня се справиха и с чукането на пържолите (с празна бирена бутилка, поради липса на чук) ....и със цялата скара ..... и салата сами си нарязаха ... аз само трябваше да си поиграя с детето и след това да им правя компания на масата ... еййй, е това се казва уикенд :)))))



Гласувай:
0



1. анонимен - Жени...
21.08.2006 01:15
Нямам коментар...

Поздрави
цитирай
2. mravka - Благородна завист....
21.08.2006 14:05
....и готин уикенд.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609644
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930