Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2006 13:58 - 10 причини да си обичам работата
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1745 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  1. Кабинета на шефа е в друга сграда :)))) ... е, не че няма топла връзка между сградите ни, и не че не се налага да го виждам няколко пъти седмично, но съм работила и в стая точно до неговата и знам какъв спек е ... :))))
  2. Следващия шеф в йерархията е в мойта стая, .... но ми е добър приятел :))))
  3. По-следващия шеф в йерархията (и последен в моя случай) също е в мойта стая, .... но ми е още по-добър приятел. :))))))
  4. Горните трима шефове ми дават прилична заплата през последните няколко години .... е, не че преди това 10тина години не беше доста неприлична де, ама сега да не издребняваме :))))))
  5. Имам постоянен достъп до интернет :)))))
  6. Работя с хора от Острова, :)))) не че не ме нервират понякога, но това е цената за няколкото разходки до пъпа на света - Лондон ... струва си :))))
  7. Контактувала съм с хора от Източна и Западна Европа, от Новия Свят и от Стария Китай ..... :))))) Интересно е .... колкото и да са различни на цвят на кожата или форма на очите или икономическо състояние .... хората са си в основата ... едно. :))))))
  8. Фирмата ни е извън града :))))) ..... чистичко и подреденео е ... поне отпред .... и донякъде прилича на санаториум за душевно болни, .... ама карай,  да не би всички да сме здрави: „Не е задължително да си луд, за да работиш тук, но понякога помага.” :)))))
  9. По това време на годината двора ни е отрупан с цветя:))))))
  10. Ето ги:
   image
и тук:
image
и тук:
image


Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. piccola - искам твоята градина
15.08.2006 14:02
а в замяна давам....давам един претенциозен шеф...ей така..да внася разнообразие в стаята ти:):):)
цитирай
2. sunflower - Хм, ... може пък ....
15.08.2006 14:11
що не .... тъкмо ще проверя дали някой може да ми наруши хармонията в стаята ... с претенции или без :))))) Само да не искаш да ти давам аз от мойте шефове в стаята, че .... не си ги давам :)))
цитирай
3. dosheva - супер
15.08.2006 14:19
Радвам се за теб! И аз си харесвам доста шефа, и заплатата ми е прилична....и си правя...квото искам в общи линии. / е, върша си работата де/. Само за градината ти завиждам. И аз искам такава. Ама...до сега не си го бях поставяла сред критериите за работното място. Със следващата работа ще помисля и за това. ....или...май ще е по-добре да убедя шефа да преместим офиса. Че...то и без това почнаха...да строят пред нас..
Лека работа.....
цитирай
4. piccola - абе шефове имам предостатъчно
15.08.2006 14:22
айде да не са ного претенциозни, щото ще вземе да ти стане интересно и ще поискаш и още от другите ми шефове..а те ного бреееее
цитирай
5. sunflower - дамммм :)))
15.08.2006 14:34
свестни шефове се намират малко трудно. Аз като работех в оная стая до стаята на големия шеф на два пъти много ми писва, веднъж се опитах да напусна, а втория път, срещнах в коридора втория шеф в йерархията, който и тогава харесвах и му викам : "Моля те, намери ми някаква интересна работа при теб." ... мечтаейки си да сключим договор с някаква чужда фирма и да потръгнат нещата ..... не щеш ли точно това стана след известно време ... от тогава внимавам какво си пожелавам :)))))
цитирай
6. vivian - страшно
15.08.2006 14:54
ме ободри, нямаш представа! благодаря ти много! аз не си харесвам работата, нито шефа, но пък има цветя отпред и ето сега се надигам да ги погледна през прозореца и ми е по-леко на душата някак...))))
цитирай
7. noir - -= N =-
15.08.2006 15:57
моят пък постоянно пътува, ама е супер печен
цитирай
8. sunflower - и моя Big Boss доста пътува :)))
15.08.2006 17:19
хубавото е, че ме взе веднъж-дваж със себе си, лошото е, че с него не се чувствам свободна .... :)
цитирай
9. ssstto - въх
15.08.2006 22:52
тази последната снимка ме грабна.
цитирай
10. autumnharmony - Отначало с шефа не се бяхме виждали...
22.08.2006 03:01
...точно така. Когато започнах миналия септември/октомври работата, която сега работя, не бях виждал шефа и се запознахме чак на коледното парти, когато и двамата вече бяхме на по някоя и друга водка. А в самото начало на партито ме беше помислил за приятел на някой от колегите...След това някой му казал, че аз всъщност работя в неговата фирма. И тогава се почна едно наздраве, едно чудо... е, не ми вдигнаха заплатата де...ааахахахаха!

Но аз работя от вкъщи. И като гледам и тази година се очертава да си видя шефа не повече от три пъти за 12 месеца.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5609314
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930