Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2006 15:48 - Обичам бурното море
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 964 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...дали защото подхожда повече за неспокойния ми дух, или защото подозирам, че в бурите също има някакво спокойствие ....не знам. Но за изминалите десетина дни се убедих в това ... чаках с нетърпение да се появят вълнички и изпитвах известна скука, когато морето беше гладко ... почти като огледало. Вълните предизвикват някакво неспокойствие ... и страхопочитание - напомнят ти величието на природата и мъничкият дух, който си ти .... едната от причините, по които обичам и планините .... защото са толкова стари и толкова мъдри ... на фона на мъничките двукраки дето ги катерят. Така и с морето. Все пак, има една причина по която обичам и дните със спокойно море – мога съвсем необезпокоявана да си лежа на повърхостта и да си представям, че съм някакво едноклетъчно в първичната супа на океана или че съм просто частица чисто съзнание. Този път си представях и, че дишам със сърцето си и издишвам любов в цялото море .... Но си правя такива експерименти за по няколко секунди, че бурята, която започва да се надига в душата ми заплашва да удави начинаещото ми сърце, заедно с тялото дето му принадлежи. И така правих тези дни с морето – радвах му се, обичах го, плаках в него, прегръщах го, целувах го и за сетен път оставих частица от душата си в него .... .....добре че душата ми е голяма и много частици мога да оставя тук и там ..... :))))


Тагове:   море,   обичам,


Гласувай:
0



1. velvet - и аз го обичам,
14.08.2006 11:58
и за момент сякаш и аз бях там :))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610590
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930