Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2006 04:28 - Възмутена съм .. от себе си
Автор: sunflower Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1582 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 02.08.2006 04:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От месец имам нет в къщи. Вкарах си го, защото се хващах, че твърде много от работното време взех да жертвам, което можеше да се отрази на качеството ми на работа и хем ме гризеше съвестта, хем не си бях достатъчно свободна да пиша в офиса. Знаех си, че е голяма краста и тръпеливо и се отдадох с идеята, че скоро ще и се наситя .... имам лошия навик бързо да се отегчавам от едно и също занимание. Една-две манджи паднаха жертва в началото, но го отчетох за нормално, един път ставах през нощта да пиша ... и това ми е втория. Ставането всъщност няма връзка с нета - и преди се е случвало да се събудя и да не мога да заспя, но тогава изяждах една ябълка и прочитах две-три страници от някоя книга. Сега обаче си ме преследва крастата за писането .... Притивно на очакванията ми да се наситя на нета бързо, през последните дни нещата малко даже се влошиха. Виновен е blog.bg. Представете си само - взех си отпуск, и след като поне до София се разходих за един ден, следващите три, за мой голям ужас ги прекарах почти целите пред компа. Ужас, ужас, та ужас!!!! Кво правих толкова и аз не знам, може и да не беше само заради блога, а и защото имах цели дни на разположение спокойно да си сърфирам ... не знам, но хич не ми харесва това.... цяло щастие е, че смятам да замъкна детето на море тая вечер и поне десетина дни ще съм без нет. Убедена съм, че няма и да се сетя за нет там, но трябва да намеря начин да не вися толкова пред компа и докато съм си в къщи ... дано нещата да се поуталожат по естествен път, че иначе не знам, ... още не съм чувала за санаториуми за пристрастени към интернет :)))))



Гласувай:
0



1. noir - Честито!
02.08.2006 07:58
А да знаеш какво става, като си напълниш icq-то например с хора ... Аз пощурявам като няма нет, добре, че съм си сложил icq и на телефона, та не ми е толкова кофти. А за крастата ... :D ОЩе ли не си открила колко е занимателно да си пишеш с разни хора в онези сайтове за запознанства :D Трябва да опиташ :P
цитирай
2. sunflower - хи-хи ... казах в къщи ...:)))
02.08.2006 08:20
имам нет от месец, в офиса обаче имам от поне година и половина и на толкова датира подвизаването ми из дебрите на световната мрежа. Ще ти призная, че кю-то ми е пълно с хора, но в сайтове за запознанства никога не съм влизала и няма да вляза ... твърде стара съм за тия работи, а и интересите са ми твърде откачени :))))
цитирай
3. анонимен - Добре дошла в клуба :)
02.08.2006 09:34
мания си е НЕта независимо от възраст, пол, интереси и т.н. :)))))))))
цитирай
4. анонимен - net
02.08.2006 10:40
абе мания мания ама чак пък толкова висене пред компа заради някакви си приказки, айде айде.пък и в повечето случаи са само глупости, малко са сериозните неща
цитирай
5. sunflower - E ...
02.08.2006 11:08
аз и без друго не си падам по сериозните неща :))))
Животът е твърде кратък, за да седна да го взимам насериозно. :)))
цитирай
6. candysays - Скъпа sunflower,
09.08.2006 16:33
и аз скоро ще имам същия проблем сигурно ;)
Все още ползвам Интернет, когато съм при приятеля ми, или в някои Интернет-клуб, но се позарибих и аз, като всички, и мисля да си прокарам скоро и вкъщи... И тогава- да му мисля ;))
На всичкото отгоре завърших университета още миналата есен, и трябваше вече да съм си намерила работа, но аз все още търся... и междувременно си пиша в блога... ;) А работата чака (да бъде намерена от мен и свършена, разбира се ;), а пък сметката ми в банката бързо се топи... Като масло на огън (примерно) ;))

Така е... Сложно нещо е човека, и човешкия живот. Трудната задача (поне според мен) е че трябва да се развиваме хармонично... -всяка част на тялото и душата с всичко останало...
И то едновременно! Някак си... ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5598639
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031