Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2008 08:17 - Какво Му липсва на живота
Автор: sunflower Категория: Хоби   
Прочетен: 3523 Коментари: 16 Гласове:
0



Това, което липсва на този живот са  ... ценители. Повечето не ценят живота, а по-скоро го ... мъчат. Или още по-точно, в нашия край казваме мАчат.

Ех, не е лесна тази работа – да мАчиш животО! Мъка, мъкаааа!!!

На тези дето мАчат живота, ще им казваме мАченици, за разлика от редовите мъченици, каквито напоследък няма много по света, ако не броим някои страни в Африка и Близкия изток.

МАчениците ще познаете по дълбоката бръчка между веждите и присвитите рамене, сякаш носят цялата тежест на този свят сам сами.

Ами, хак да им е! Като им се носи тежест, да носят. Вероятно така се чувстват важни. Кой иначе би носил цялата тежест на този свят, ако не те? Ако им кажете, че света се върти около оста и Слънцето с помощта на някои физични и космични закони само, а не с тяхна помощ, не само ще ги обидите дълбоко и ще им задълбочите бръчката между веждите, ами може и да са фръцнат и да ви затворят вратата сърдито. Ох!

Другият ми любим вид неценители на живота са сериозните. (думата неценители е същата като неклиенти, каквато видях записана на табелка на вратата на тоалетна /женската/ в едно заведение: „Вход за неклиенти 0,20 лв”)

Сериозните възприемат живота насериозно. Ама много насериозно. Ако цитирам Кортасар: „Моята вярна секретарка е от ония, които взимат службата си много-сериозно, а се знае, че това означава да минат на другата страна, да нахлуят в територии, да пъхнат пет пръста в чашата с мляко, за да извадят един нещастен косъм.”

Сериозните са изключително дребнави. Дребнави и педантични буквоеди. Ако нещо не е сложено точно там, където му е мястото или не е казано по начина, по който трябва да бъде казано, се влудяват и чакат света да се разпадне на парченца на мига, за да могат да те замерят после с парченцата до довечера.

Ох, на мама сериозните сладурчета!

И те си мислят, че колкото са по-сериозни, толкова са по-важни. Може и така да е ....
за събратята им съсериозници.

Сериозна работа е това живота, ей! Да го разрежем със скалпела и да го разгледаме внимателно под микроскопа!

Разбира се, горното никога няма да направят ... пердетата.

Пердетата нито са мАченици, нито сериозни, защото са ... пердета и въпроси от сорта кой носи тежестта на света на раменете си и колко е важно да бъдеш сериозен не ги вълнуват. Щото нищо не ги вълнува. Освен да хапнат, да пийнат. Две или едно от трите работи най-много. Има мъжки пердета-пияници и женски пердета-пазаруващи. Обичам, когато кривата на живота на някои женски се движи по зиг-зага пазаруване-показване. Ах, колко съм хубава!

Всички неценители, разбира се, смятат ценителите за напълно хахо. „К’во му се прехласваш толкУ на тоя скапан живот?!” или „Какво се звериш на тая книга??”

Ха, ще имат едно ха-ха от хахото!

Много възклицателно го подкарах …. а исках да кажа нещо и за поносимите откровени откачални и непоносимите откровени откачалки, за бетонираните дебили и за разплутите дебили, за розовите барбита и нежните кенове, за търсачите и ценителите на общественото мнение, за патиците, вълците и касичките с долари, но .... за да не излезе, че аз пък съм много хубава и умна, и поносима най-вече, ще се взема да се спра ... :)


Тагове:   МУ,   Какво,


Гласувай:
0



1. sowhat - ам, чи кога не си била хубава и умна?
19.11.2008 09:10
:)

знаеш ли че по нашия край за майка, думата е мАчьа(я). все си мисля, че са били умни хората, които са разбрали, че майка идва от мъка.
цитирай
2. sunflower - абе, направо съм Убавица неродена :))))
19.11.2008 09:22
мъка, я. не мога да си представя по-голям ужас от това, нещо лошо да се случи на отрочето ми.
цитирай
3. krassko - Дали е от мъглата
19.11.2008 10:06
Или много се залисваш с отрочето по градинките, но реализма на прехода ти е избягал по тъчлинията, а за пердетата да не говорим. С пердетата съвсем не си наясно. Че погледни перде №1 в блога Цефулес - не пие горкия. Перде № 2 Турбоча и той е същият. За мене да не говорим, аз от години не употребявам. И някой като ми каже "ракийката и салатката" направо съм готов врата да му извия. При Котките същата работа - котарака на Валсодар и той не пие. А от Балканския до Иберийския полуостров блогърките пердета джин жулят на поразия. Ама хайде холан да не ги изреждам като в "Поименно колега" с никовете и снимките. А тези дето сега прописват на ментата наблягат повече. Е те това е положението с пердетата в слънчевите и облачни дневници към днешна дата. А утре може да пишем и за сините хапчета.:)))
цитирай
4. sunflower - може да не съм се изразила добре
19.11.2008 10:17
но "пияниците" и "пазаруващите" са само две произволно споменати разновидности на пердетата. пердета има всякакви и някои са много симпатични ... на цветенца или ... черепчета, например.
кой какво пие си е негова работа и се надявам да му е сладко. аз съм на вино напоследък.
... и предпочитам червеното хапче.
цитирай
5. kosara2008 - "гледам и не вервам на ушите си" :)))-
19.11.2008 11:08
дивя се и на твоята хубост-ама това си е съвсем сериозно/ уточнявам за онези кривогледите пердета:)!...ама си е верно, непоносимо си свежарка..даже от мъглата се довижда та и аз не си сложих очилото...бравос си си!
имаш ги! моите топли поздрави и пожелания за всичко да си ти е на слънчево...

ах, как шъ те накацат...гузните като се съзрат, божеееееее, купон шъ стане...:)- амчи и как да е друго като си много окомуш:)-

щастливо мамче си остани, мила! - е тва е от сърцето ми, горкото:)

цитирай
6. compassion - Защо пердета? Воали звучи по-човешко...
19.11.2008 12:27
Остави хората да се прикриват с воалите си...
Никой не може да научи това, за което още не е готов.
А тук сме дошли не за да ни критикуват, охарактеризирват, класифицират или с криво огледало пред нас да ни убиват, мислейки, че ни помагат...
Всички ние имаме нужда от внимание, разбиране и приемане. Ти - може би - повече...
Тихо, не пречи на красотата да се роди...тя прави опит да лети...
цитирай
7. sunflower - @kosara2008
19.11.2008 13:10
Благодаря!
цитирай
8. sunflower - @compassion
19.11.2008 13:13
воали, пердета ... все тая. не ми пречат особено и само понякога ги нападам, за да утвърдя и отстоя себе си, иначе се превръщам в една от тях.
не искам да класифицирам. коя съм аз, че да го правя - забавлявам се да описвам какво виждам, нищо повече. а пък розови дъвки ми е омръзнало да дъвча, по-добре едно дясно кроше понякога ...
цитирай
9. compassion - Проблема с дъвките, не е че са розови, а
19.11.2008 14:10
че не са храна...дъвчеш, дъвчеш, а все гладен оставаш
Проблема с крошетата не е дали са десни или леви, а че се използват и извън бокса.
За да утвърдиш и отстоиш себе си не е необходимо да нападаш, мила sunflower. Нали си слънчоглед - обърни се към слънцето и ще разцъфтиш.
цитирай
10. sunflower - защо да не нападам?
19.11.2008 14:25
с какво ще се различавам от тях, ако изглеждам една от тях?
нима Господ от Библията не е унищожил Содом и Гомор и не е поставял чедата си на жестоки изпитания?
по-милостива и състрадателна ли трябва да съм от него? защо?

не се заяждам, а задавам въпроса съвсем искрено, защото ме вълнува и ще съм ти благодарна, ако споделиш своя отговор.
цитирай
11. compassion - Плашиш ме, мило слънчогледче...
19.11.2008 14:51
Ти с Бог ли се сравняваш???
Милостиви трябва да са хората, защото се "пържат на същия огън". Да!!! Ти си една от тях!!! И аз... и другите... всички сме едно! Ако осъзнаеш това, ще се смириш и ще се молиш за другите вместо да вдигаш жестока ръка. Ти не си лоша и не си добра. Твоя проблем е, че си мислиш, че ти си тук, а другите са там. Много хора мислят така.....
http://www.youtube.com/watch?v=YcgNJ7cgDVs&feature=related
цитирай
12. sunflower - щом те плаша
19.11.2008 16:21
значи съм възбудила някакъв интерес, което е добре :)))) реакцията си е реакция ... не е повтаряне на заучени истини :)))

имам особено мнение и отношение към темата, което не мога да събера в две изречения. ако ми остане време ще се разпростра в един пост :)
цитирай
13. kasnaprolet9999 - Много четеш, много знаеш, но..
19.11.2008 17:15
не го прилагаш на практика.Compassion е права, когато не одобряваш някой, просто не бъди като него, отмини го, така ще се различаваш, а не като ги дразниш, като им показваш огледалото си.Така само, ще си навлечеш неприятности, хората не обичат да им показват кирливите ризи.Те са дошли тук, както и ти за да получат своите уроци.
Покажи им своето неодобрение, като ги изолираш от себе си, това мога да те посъветвам, но не влизай в открит словесен спор с тях, излишно е, няма да те разберат.
цитирай
14. sunflower - ами аз не влизам в спорове
20.11.2008 08:14
каквото пиша в блога, си го пиша за собствено забавление, не бих седнала да обяснявам на никой колко съм права.
и все пак, смятам, че има моменти, в които трябва да се воюва и то да се воюва здраво. част от моята същност може да е безкрайно неудобна на някои хора около мен, но трябва ли аз да се съобразя с тях, а не да бъда себе си. къде е границата на компромисите със себе си и другите? на какво ще заприличам, ако постоянно гледам да съм удобна на всички? според мен на нищо.
:)
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Съобразяването
20.11.2008 10:34
Не е необходимо да бъдеш удобна на всички,
когато се омъжвах една умна жена ми пожела да
слушам всички, но да правя каквото си искам-ето
това се казва компромис, така ще отстояваш себе си,
накрая ще те оставят намира, казвам ти го и от собствен опит. Казвали са ми "шило в торба", или
"вари го, печи го то си е то", шефката ми казва, че съм като багер, минавам през всичко за да направя, каквото съм решила и т.н.
цитирай
16. sunflower - тук
20.11.2008 10:50
съм напълно съгласна :))))

ама, все пак е голям кеф като подразниш някой понякога :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5611059
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930