Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2008 19:20 - Огън
Автор: sunflower Категория: Хоби   
Прочетен: 1079 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2008 21:45


Да дам сърцето си на някой?

Да дам смисълът на живота си,

произведението на живота си,

резултатът от душетворчеството* си

... на някой?

Не.

Сърцето ми е всичко, което имам.

То не е твое, не е негово, нейно ...

то е аз и аз принадлежа на себе си.

Сърцето ми е това, което извайвам с любов

от момента на раждането си.

Сърцето ми е картината, която рисувам с пръсти,

омазана с животворни бои до лактите;

сърцето ми е книгата, която пиша всеки миг,

от момента, в който детската ми ръчичка

е написала първата буква в тетрадката;

сърцето ми е глинен съд, който се чупи понякога,

но аз винаги слепвам с вълшебно лепило,

наследство от всички по-стари жени във рода ми;

сърцето ми е камък, когато трябва да е камък и

сърцето ми е диамант, който живота полира

с времето и изпитанията.

/не, не е умът ми диамант, то Е/

Сърцето ми е океан от сълзите,

които съм изплакала и този океан

на никой друг не би бил нужен.

Сърцето ми е негаснещ огън,

в пламъците на който

друг би се изгорил.

Единственото, което мога е

да го покажа в дланите си

и който иска да се стопли,

е добре дошъл!

 

 


 

 
*Душетворчество е дума измислена от „ходещото устройство за идеи” Джеймс Хилман, цитиран от Клариса Пинкола Естес в „Бягащата с вълци” и е моята дума за деня. :)



Тагове:   огън,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - ...който иска да се стопли...е добре дошъл?..
18.08.2008 06:42
а ако е пратеник от сатана?....също ли?
цитирай
2. sunflower - Добър въпрос.
18.08.2008 07:44
От една страна мислех да добавя в текста едно подобно ... "ограничение" и даже имаше едни думи, но после ги махнах.
По-скоро си мисля, че всички ангели и дяволи са вътре у нас и вторите могат да ни завладеят само ако им го позволим. Външни дяволи? ... по-скоро няма или пък така или иначе трябва да ги срещнем на някакъв етап и да се ... справим с тях. После ставаме неуязвими. :)
цитирай
3. viki11 - Чудесно е. Твое си е, и ще се радвам да ...
19.08.2008 01:17
Чудесно е. Твое си е,
и ще се радвам да си го пазиш.
Ние бихме могли да му пазим завет,
ако не възразиш. Ако излезе буря.
А сатаната и пратенеците му......
точно на тях мисля е най-необхотимо да се сгреят. Няма ли да им дадеш от твоята топлина? Тя не се губи.
цитирай
4. viki11 - Този коментар го слагам отделно:
19.08.2008 01:19
успя да ме разнежиш.
цитирай
5. sunflower - Благодаря, Viki!
19.08.2008 06:25
Ще им дам най-вероятно :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5610658
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930