Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2008 09:25 - Сухо еротично
Автор: sunflower Категория: Хоби   
Прочетен: 2627 Коментари: 12 Гласове:
0



Тъжна съм.

Тъжно ми е

за всички

бедни,

гладни и

нещастни

хора по света,

което е

белег на депресия.

Протягам ръка

и я спускам

по гръбначния стълб

на съществото до мен.

Той притиска нежно ухото ми

и топлината, която се разлива

по тялото ми мие съзнанието.

На пръв поглед няма еротика –

само благодаря на Бога

за енергийните точки.

Тогава,

с изненада,

усещам

възбудата

и с приглушен

крясък ....

 

image

Още на: http://www.amelkovich.com/

P.S. Хм, ... била съм суховата ... :))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хмм...
25.06.2008 10:40
била си суховата...??не вярвам!!
цитирай
2. sunflower - имам македонска кръв
25.06.2008 11:01
но малко трудно се разпалва ... хахаха :))))
цитирай
3. luben - изглежда
25.06.2008 15:17
финалът ... дето не е написан е влажен :)
цитирай
4. sunflower - :)
25.06.2008 16:22
ами ...
цитирай
5. henzelski - Това същество,
26.06.2008 13:21
дето те възбужда и кара македонската ти кръв да играе, що за същество е? Съществено или несъществено? Щото борсукът и той е същество. ;))) И ако в ненаписания финал има нещо влажно, да не би съществото да е тюлен? Тези същества са по-влажни от другите...;)))
Ела при мен в зоопарка да те запозная и с по-различни същества, Sunflower! ;))) Вършат по-добра работа от съществото до теб. Щото зоопаркът ни е лицензиран. ;)
цитирай
6. sunflower - съществото е човешко
26.06.2008 13:26
и идва от израза "най-доброто същество, което познавам".

"Същество е понятие, изразяващо единица организирана жива материя. То може да е от всякакъв биологичен вид, включително и човек."

забележи, че става въпрос за "жива" материя. има обаче уж жива материя, която е много мъртва. затова харесвам думата "същество" - подчертава съществуването, живота.


къде се намира този зоопарк?
цитирай
7. henzelski - Как къде?
26.06.2008 13:55
На най-подходящото място, където зевзеци като мен се бъзикат със сериозни, умни и възпитани дами като теб, в чиито вени тече македонска кръв...;)))
Сети се, де!
цитирай
8. sunflower - твоя блог? ... не мога да се сетя за друго ...
26.06.2008 14:00
то не, че аз съм сериозна дама ... аз също постоянно се бъзикам, но се опитвам да го правя по-завоалирано. другия момент е, че съм си малко вълк-единак :)
цитирай
9. henzelski - Помниш ли ме още,
26.06.2008 16:45
Sunflower? ;)))
Не се сещаш... Къде ли може да е този зоопарк, освен в покрайнините на...Габрово. ;)
Та там имаме и вълк-единак, Sunflower. Ама не си приличате много, щото той не беше такъв, имаше си вълчица. Но се наложи да бъдат преместени в друга клетка. Което става само с упойка. Все пак са вълци, а не безопашати котки, каквито също имаме... И впоследствие, той излезе от упойката, но тя не успя. И сега си е много вълк-единак. Пак за разлика от теб. ;)
Съществата сме различни, Sunflower, пък каквото ще да пише в дебелите книги...;))) Започни да забелязваш! ;)
цитирай
10. sunflower - изобщо не ми ги говори такива
26.06.2008 19:45
ако се познаваме, кажи кой си и не ме занимавай с каквито и да било игрички, защото мразя игрички до дъното на душата си.
не ме карай и да "забелязвам". аз съм Стрелец, стрелеца има само целта пред себе си и устрема, всякакви заврънтулени забавяния го дразнят :)
цитирай
11. henzelski - Ами аз съм
26.06.2008 20:45
нощната охрана на зоопарка, Sunflower! Половината град ме познава, а пък аз познавам другата половина. Ако нявга се прицелиш в зоопарка, може и да не забележиш целта, но пък ще я чуеш...;))) Лъвът като започне да реве, се чува оттатък Стара планина. А ако към него се присъедини и лъвицата, до подножието на Пирин стига общият им рев. Ти от коя Македония си, Sunflower? ;)))
Устреми се някой път към зоопарка, ма гледай да е по вечерно време, че да се запознаем. И ще ти стъкна един нощен обход покрай клетките на лунна светлина плюс халогенен прожектор. Таман като за Стрелци, пардон, Стрелкини. ;)))
цитирай
12. sunflower - .
27.06.2008 08:10
добре, Хензелски.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5616468
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930