Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2008 12:26 - Откачалките в блога и извън него
Автор: sunflower Категория: Други   
Прочетен: 2069 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 02.07.2008 12:30


Ясно е, че нормални хора няма, но освен нормално ненормалните има едни ненормално ненормални хора, които по една или друга причина не са освидетелствани (или са, ама ние не знаем) и може да се случи така, че да вгорчат много живота на други по-малко ненормални.

Отдавна се чудя кой е белега, по който мога да разпозная и да посоча на другите откровената откачалка. Търся този белег, за да наблюдавам и за появата му в себе си и в други хора около мен, защото никой, никога не е застрахован от пълно полудяване.

През последните дни извършвах, без да искам едно наблюдение върху една от известните откачалки тук и най-сетне се убедих окончателно кой е белега.

Белега е: чувството за хумор.

Една истинска откачалка няма никакво чувство за хумор.

Това, разбира се, съвсем не значи, че тя/той осъзнава, че няма чувство за хумор. Оооо, не! Напротив. Точно тези типове си мислят понякога, че са много забавни и се хилят на хората под път и над път, но ще ги познаете по това, че се смеят на другите и никога на себе си. Тяхното „чувство за хумор” обикновено стига до откровени подигравки с другите и всичко, което говорят и правят е с една единствена цел – привличане на внимание.

Колкото по-голяма мижитурка е един човек, толкова по-голяма откачалка може да стане.

Колкото по-голяма мижитурка е един човек, толкова по-голямо его развива, за да се прикрие и пак, за да привлича вниманието на другите, от което се храни като последен вампир, защото просто няма собствена енергия. /Рецепта за спасяване – кажи му в една, две приказки какво мислиш и повече не му обръщай внимание, за да не си хабиш ценната енергия за глупости./

Собствена енергия, свобода и увереност имат само хората, които знаят цената си и затова могат и да се надсмиват над себе си.

Откачалката не знае кой е, откъде е, защо е на този свят (не, че някой знае, но повечето не ги бърка) и му е необходимо непрестанното одобрение или конфронтиране с останалите, за да е забелязван и да си доказва в собствените очи колко е готин или пък колко е зъл и безпощаден, което е все едно.

Откачалката също така непрекъснато вижда други откачалки около себе си, просто защото се оглежда в тях. :)

Всичко започва всъщност съвсем невинно. С търсене на внимание. И не, че това е нещо толкова лошо, ако беше лошо, то ние всички, които пишем в нета ще сме напълно ненормални. Но при някои хора търсенето на малко внимание добива  такива големи размери, че става мания.

Манията вече, не е нещо добро.

Всеки човек, според мен, в дадени моменти от живота си се е вманиачавал в нещо. Влюбването, например е вид вманиачаване. Човек бива обсебен от друг човек. И колкото и хубаво и еуфорично да изглежда на моменти, човек преживява и най-големите си страдания, заради такова вманиачаване. Вярно, че всичко това и най-вече страданието могат да му донесат много полза, но ако се запитаме каква точно е ползата, то ще видим, че тя е в посока на осъзнаване, т.е. излизане от манията и включване на разума в играта. Да си обсебен, не е много красиво, а може да бъде много мъчително и досадно за другия.

Чувам израза „да слушаш сърцето си”. Какво, моля ви се, би трябвало да означава това? Да забравя разума си? Да оставя настрана светлината на разсъдъка си и да действам според поривите на тъмното и несъзнателно сърце и Бог знае какви инстинкти? Докъде може да доведе това?

До няколко по-малки и накрая до някоя кардинална катастрофа.

Някой ден ще слушам сърцето си, но този ден ще е когато последното е в пълна хармония с разума ми. И това вярвам, че може да стане.

Единствената истинска светлина, която имаме е тази на разума и ... на тихата обич.

Подчертавам „тихата”, защото ако някой крещи, че обича друг, по-вероятно е сам да се опитва да убеди себе си, колко обичащ е ... защото всъщност е тотално неспособен на обич и себераздаване. Истинският обичащ няма нужда да доказва нищо на никой.

 

И накрая държа да да отбележа, че ако си откачалка, задължително нямаш чувство за хумор, но ако нямаш чувство за хумор не е задължително да си откачалка .... все още.

Така че, хора, смейте се ... но повече на себе си, отколкото на другите! Особено опасно е, ако се хванете, че се смеете само на другите!!! :)

 

P.S. Разбира се, мисля, че има луди от медицинска гледна точка и/или според общественото мнение, които имат чувство за хумор, но те по-скоро не са луди, а са докоснати от Бога. А може някой и съзнателно да иска да постигне това състояние, но … не знам дали е постижимо. :)

 



Тагове:   Него,   Откачалките,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rembo - Това си е директно за избраните с...
02.07.2008 12:34
Това си е директно за избраните статии:)))
Все пак ми изглежда, че си описала не откачалката, а скапаняка- различни неща са:)
цитирай
2. fenris - всъщност да
02.07.2008 13:01
това, което си описала е откачалката, но в лошият смисъл на думата! Всеки, може да си направи диагностика така! Аз например съм откачалка, ама с толкова музи, че и вълци в главата, няма как да съм нормален! Май-все още се присмивам на себе си, значи все пак съм нормална откачалка за сега!;)
цитирай
3. sunflower - @rembo
02.07.2008 13:13
можеш да го наречеш и скапаняк. аз просто предпочитам думата "откачалка", защото нещата до голяма степен опират до душевно здраве. а да имаш такова никак не е лесна работа :)
цитирай
4. sunflower - @fenris
02.07.2008 13:15
точно така - в лошия смисъл.
иначе и аз съм си откачалка, то е ясно, но нали си се обичам, смятам, че съм добра откачалка.
е, обичам и да наблюдавам и изследвам нещата около мен и да се забавлявам с тях. :)
цитирай
5. sunflower - смятам да не отговарям на коментари
02.07.2008 13:17
които авторите им може след това да изтрият и накрая разни анонимни да ме обвиняват, че аз трия :)
цитирай
6. roksolana - ...
02.07.2008 13:20
Прекрасен анализ :)
И още по-прекрасна рецепта - "кажи му в една, две приказки какво мислиш и повече не му обръщай внимание, за да не си хабиш ценната енергия за глупости". Твърде много хора им отделят твърде много внимание и енергия - и тук в блога, и в живота изобщо.
цитирай
7. sunflower - :)
02.07.2008 13:26
... което и откачалките целят.
впримчват те в играта на махалото, защото сам им даваш енергия и то става все по-голямо и по-голямо. просто трябва да им се спре потока на внимание/енергия. :)
цитирай
8. roksolana - :)))
02.07.2008 13:33
С коментар №6 показваш нагледно как се прави май :))))
цитирай
9. cefulesteven - Аз пък се кефя, че съм откачен:) ...
02.07.2008 13:42
Аз пък се кефя, че съм откачен:)
Много от тъй наречените "нормални" ме отегчават. Преди малко даже нарисувах един портрет на такъв, обикновена картинка за живота в някои сайтове, а и живота изобщо.

Но ти друго си разчоплила.

:))))

Усмивки.
цитирай
10. valsodar - То ясно, че всички сме си луди
02.07.2008 14:23
въпросът е, как да различаваме опасно лудите сред нас.
И има ли смисъл да търсим нормални хора в едно полудяващо нетобщество ? :)))
цитирай
11. sunflower - @Стефане, и мен нормалните ме отегчават :)
02.07.2008 17:59
и наистина за друго говоря :)

@valsodar, точно това е въпроса. как да ги различаваме ... защото някои са добре замаскирани ... е, поне в началото :)
цитирай
12. osaka - аз съм една слаба откачалка -
02.07.2008 19:05
толкова, че ако реша да се взема на сериозно
ще се блъсна
в намерението си и ще падна твърде късно.
и си се клатушкам в периметъра на допустимото гранично състояние, за да не бъда освидетелствена, щото ще ми вземат шофьорската книжка, за която платих.
скръндза-откачалка съм.
но на теб голяма усмивка.
и много мечти- нали са безплатни, та..
Хубава вечер, съницвете!:))))
цитирай
13. sunflower - Вечерта е прекрасна, osaka
02.07.2008 23:18
а аз съм достатъчно откачена да върша едни неща и недостатъчно откачена да върша други. кое определя кое мога и кое не мога не съм сигурна още, но най-важното е, че не се взимам насериозно и така живота е значително по-забавен :))))
цитирай
14. buboleche - хммм..
03.07.2008 07:05
май се досещам, защото и аз съм си мислела същото, но сега просто не обръщам внимание, иначе става по-зле...:)
цитирай
15. sunflower - и аз по принцип не обръщам
03.07.2008 07:26
но от време на време държа да си кажа пък мнението. :)
цитирай
16. buboleche - ясно, ясно..
03.07.2008 07:36
разбрахме се! (не "събрахме се", както е в рекламата) за съжаление..:( :)))) весел ден Сън. мен тук се опитват да ме обгазяват..но моето село е далеч и няма нищо.:)
цитирай
17. sunflower - Весел и на теб!
03.07.2008 07:40
При мен е чисто небе, дано няма проблеми към вас :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5612757
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930