Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2007 10:22 - Говорилня
Автор: sunflower Категория: Други   
Прочетен: 5447 Коментари: 28 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2007 11:04


Хората обичат да говорят. Аз обичах да говоря навремето. Сега също обичам да говоря, но обичам да говоря само за смислени за мен неща. Приказките просто така са ми непоносими. Понякога даже, ако някой застане до мен и ме засипе с клиширани фрази за времето, работата, парите, мъжете/жените полудявам. Случвало се е в моменти на повишена чувствителност, когато сърцето ми тръпне в някакво очакване или силна радост и болка, някое клише да ми подейства направо болезнено с крещящата си празнота. Абе, тия хора не виждат ли колко е празно да използваш клишета ... не мога ли да имат собствени изречения? Някои от приятелите ми, разбира се, имат своите проблясъци и са ме радвали с оригинални мисли или поведение, но повечето хора около мен са .... отчайващи. Имам една колежка, която не е на работа в момента и ми се иска да ида до тях да я питам нещо. Тя обаче е именно от онзи род празнодумни и празноглави превдо-интелектуалки дето най- не ги понасям. Мисълта да стоя при нея и да я слушам поне половин час ми е мъчителна ... и не отивам. По-скоро няма да свърша тази работа, за която си мисля май. Когато съм спокойна, разбира се, понасям почти нормално такива приказки, ако не мога да избягам – успявам едновременно със следенето на разговора да си мисля и за мои неща. А може би съм твърде пасивна и се съобразявам твърде много с човека срещу мен? Може би трябва да ги провокирам с поведение или мисъл? Не, че не съм опитвала с някои по-близки хора и съм постигала някои резултати ... е, не кой знае какви ... освен да ме смятат за малко луда ... или малко повече луда. Мисля, че в блога си позволявам много повече провокации, отколкото на живо. По-лесно е някак и усещам, че все някакъв отклик може да има. В реалния живот просто виждам кога опита за предизвикателство е напълно безсмислен ... и не си хабя стрелите. Някои стени на неосъзнаване и неразбиране са напълно непробиваеми. Какво исках да кажа друго – исках да кажа, че все пак, има смисъл да се говори. Мойта си говорилня си е моя блог, защото тук си пиша за каквото ми хрумне, т.е. за всички тези неща, за които си спестявам стрелите пред другите. Стрелям на воля във виртуалното пространство, защото тоталното мълчание може и да ме убие. Също така умея и да слушам. Ако имах възможност бих „преслушвала” едва ли не всички блогове, защото всеки има нужда от малко внимание, но ми е невъзможно и се надявам, че за всеки влак си има пътници. Слушам си моите коментари, макар и както казах вчера на някои от тях да не обръщам внимание – те са като клишетата на реалните хора, които влизат през едното ми ухо и излизат от другото, както казваше баба. Което е една много интересна илюстрация за нещата, които минават просто така през живота ни и не засядат в съзнанието ни. Колко неща засядат наистина там? Малко. Струва ли си изобщо да се занимаваме с неща, които влизат и излизат? Или все пак „всичко минава”? Не, не задавам въпроси на някой, това са си моите риторични въпроси. Но тъй като вчера се получи голяма говорилня в блога ми, ако някой има нужда да говори и днес е добре дошъл! Аз ще послушам! :))))     Приятен ден и приятно и смислено говорене ви желая! :)



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - Аз ще кажа нещо. :))
20.04.2007 10:33
Гоооосподи, прибери си вересиите! Една клиширана личност падна в капанчето ,което и стягах от доста време. Не сме били търпеливи,а? Ама щом е за спорта си имам безгранично търпение. Сега Мис Неуспешен Силикон гледа да замаже положението. Ама това ,което тя е измислила днес ..аз съм го измислила преди два месеца, поне. Защо някои хора се мъчат да мислят ...като просто не им се отдава? :))))))
цитирай
2. candysays - Не преставаш...
20.04.2007 10:35
да целиш точно :))))*
Аз не изпитвам нужда да говоря днес (а ако изпитам, и ако остане време, ще го направя в моя блог, ти го знаеш ;)), защото трябва да превеждам.... In this very moment...

Приятен ден и на теб! :))) :-*
цитирай
3. buboleche - ..Обърках темата с хайд парка ,
20.04.2007 10:36
ама просто ми се иска да изкрещя: I got you babe! :))))
цитирай
4. sunflower - Хахаха ...
20.04.2007 10:47
Е, Хайд Парк де, нека да е Хайд Парка тук за днес! :)))))
цитирай
5. sis - Ейййй,
20.04.2007 11:05
Лууууддддииииииии

:):):):):)

най обичам да ми казват, че не съм нормална :):):)
И понеже вчера не се включих - Съни, не всички мислят, че заглавието е с ирония :):):):)
цитирай
6. sunflower - Sis, знам, че не всички ...
20.04.2007 11:09
... даже като написах "всички" ми стана съвестно, защото видях, че твърде много преувеличавам този път /малко преувеличения са допустими за забавление на аудитирията, но има една граница дето внимавам да не пресичам :)))))/
цитирай
7. sis - знам :)
20.04.2007 11:10
ама....щот ми се говореше, та реших да го напиша :):):)
цитирай
8. buboleche - Аз пък..
20.04.2007 11:15
щото вчера не можах да взема думата..:))))) ..реших днес да наваксам.:)))))

Ама и аз най-обичам да ми кажат ,че не съм нормална. Не съм нормална - това звучи гордо! Това е най-големият комплимент ,който мога да получа. Или пък да ми кажат ,че съм отвратителна. Обичам да съм отвратителна. Първа радост е за мен, любя , тача и милея! :))))
цитирай
9. sunflower - Като ще си говорим ...
20.04.2007 11:19
... или направо крещим в парка ....да си кажа и аз:
Ама това англичаните били много тъпиииииии брееее за 4 месеца от както сме в ЕС забъркаха такава каша с документацията, че направо ни те могат да се оправят сега, ни ние. ЧЕТИРИ МЕСЕЦА ... нали са много отворени, бе, нали са в ЕС от незнамколко години, нали работят със страни нови членки от незнамколкоси време ... направо ми е**а майката тая година! Е*ати тъпия народ, ние сме по-свестни, ако сме байганьовци!
Иде ми да им извикам в лицата като на някой стадион:
УУУУУУУУУУУУУУУУУУУ!
цитирай
10. sunflower - И аз любя тача и милея да съм ненормална ...
20.04.2007 11:23
... и любя тача и милея ненормални мъже и по-точно един ненормален мъж /Мило, извинявай, ама това е комплимент, нали разбираш!/ :))))))
цитирай
11. анонимен - е,хе
20.04.2007 11:30
чаките малко бе няма да остане място за всички.Пак съм аз (от вчера и днес№81),благодарности за продължението и бързам да се включа в плювалника(че да бъде пълен пеизажа).Първо вобще не схванах что иска да скаже №1.Второ в днешното ти писание Сън...има доста противоречиви работи (но караи,кво са няколко грешки м/у приятели.И трето сега точно туи и правим празни приказки (диалог да става де).Но много ми хареса заглавието ГОВОРИЛНЯ,че и по-точно не можеше и да бъде.(и плювилня става),за което благодаря,че не ми чупи хатъра от таз заран.
цитирай
12. sunflower - До голяма степен заради теб го направих ....
20.04.2007 11:34
... после няма как да няма противоречиви неща в писанията ми, след като живота ни е противоречив. Ние не сме праволинейни и ясно дефинирани същества.
Аз просто се опитвам да пиша за живота ... :)
цитирай
13. анонимен - аиде пак ...
20.04.2007 11:45
клишета?...Абе почвам да се чудя ква е тая работа дето я работите всички,та цял ден сте в блога? И аз искам такава, да ми плащат за тия комуникации де!Даите и на мен една,че още съм безработна.И още...много си писала днеска пак не остана място за 100 коментара и пак начупих и мишката и блога да въртя.А горе наистина не схванах за какъв силикон,за какви цици става дума?.Не са моите-определено,но то пусто женско любопитство?...
цитирай
14. анонимен - №13
20.04.2007 11:48
пак от Варна де.Маи трябва да си турна някои епитет,че да изпъкна и аз.Даи ми някои идея-речника не ми достига нещо...
цитирай
15. sunflower - Ами подписвай се ...
20.04.2007 11:49
... с някакво име - може и Варна да е или някое измислено, ако не искаш да е твоето. :)
цитирай
16. анонимен - С...
20.04.2007 11:54
Варна нестава.Често се включват и други след мен,пак от тука.Искам нещо кратко и лесно (не,че пак не може някои да се набута с него).То маи ще трябва да се регистрирам вече...И маитап няма,ако и ти си случаино от Варна,даи уредима до тебе да си чукаме (по клавиат.де) двечките.Мисля ще си паснем,а и много ще слушам обещавам.
цитирай
17. sunflower - Не съм от Варна, даже съм доста от далеч ...
20.04.2007 12:22
... и за съжаление нямам много време за приказки. В блога влизам периодично през работно време ако мога, но не мога да чатя, нито в къщи имам тази възможност. Напррави си един блог, наистина! :)))
цитирай
18. анонимен - Да бе да,...
20.04.2007 13:13
виждам,доста си заета.еи сега те зярнах с активно участие в комшии.Нищо лично,шегувам се разбира се,за всичко.А за блог няма нужда.То ще трябва да се кахъря после за класации за глупости (като някои други),аиде холам неще смисъл.
цитирай
19. nio - Не обичаш да говориш, ама обичаш да ...
20.04.2007 13:42
Не обичаш да говориш,ама обичаш да пишеш.Аз пък съм точно обратно.Обичам да виждам очите и реакциите на събеседника си.И поради тая причина и по телефон не обичам да говоря.
Е,за това хората са различни:-))
цитирай
20. sunflower - Абе, не е съвсем така, Нио ...
20.04.2007 14:11
... не казвам, че не обичам да говоря - обичам да говоря, но да е смислени (за мен) неща. Разбира се, че искам да виждам очите и реакциите на човека срещу мен в такъв случай. :)))
цитирай
21. анонимен - сънфлауър
20.04.2007 18:18
чудесен е блога ти !
цитирай
22. анонимен - Hello my friends
20.04.2007 19:33
естествено че не можах да прочета целия пост ,но само да отбележа,че ако фразата "...клиширани фрази за времето, работата, парите, мъжете/жените полудявам" беше вярна , това означава ти отдавна да си в лудницата.
Визирам коментарите в блога ти.
цитирай
23. sunflower - Благодаря, анонимен 21!
20.04.2007 20:36
Сокче, ти какво търсиш пак тук, след като е толкова скучно? :)
цитирай
24. анонимен - не знам :)
20.04.2007 20:56
^^
цитирай
25. sunflower - Искрен си!
20.04.2007 20:57
Е, затова си ми симпатичен, въпреки хилавите ти опити да си ироничен и заядлив :)))))))
цитирай
26. анонимен - хаха :)
20.04.2007 21:09
хората бъркат ,като си казвам мнението за нещо със заядливост ;)
аз съм сигурно най-незаядливия човек на света :)
но когато ме нападат анонимни сладкодумници не мога да замълча
хахаах
цитирай
27. анонимен - сънфлауър
20.04.2007 21:20
Пишеш чудесно !
цитирай
28. анонимен - хахахаах
20.04.2007 21:22
хахахахаахах
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sunflower
Категория: Лични дневници
Прочетен: 5599149
Постинги: 1761
Коментари: 12611
Гласове: 39186
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031